LG بال نشت نشان می دهد واقعا منحصر به فرد گوشی های هوشمند ما می خواهید امتحان کنید در حال حاضر

جزئیات جدید ال جی گوشی های هوشمند به بیرون درز کرده اند و این گوشی قابل ارتقا صفحه نمایش به نظر می رسد کمی متف

توسط POSHTIBANNEWS در 24 اردیبهشت 1399

جزئیات جدید ال جی گوشی های هوشمند به بیرون درز کرده اند و این گوشی قابل ارتقا صفحه نمایش به نظر می رسد کمی متفاوت به foldables و دو صفحه نمایش دیده ایم به تازگی.

تلفن – موسوم به 'جناح' – بنا به گزارش ها از ویژگی های 6.8 اینچ صفحه نمایش است که می چرخد به صورت افقی به یک T-شکل آشکار کوچکتر 4-اینچ مربع از صفحه نمایش.

هنگامی که بسته به نظر می رسد که LG بال ساخته خواهد شد از یک صفحه نمایش کامل انباشته به طور مستقیم در بالای نیمه دوم نمایش.

تصویر: ET News

نشت می آید از یک گزارش منتشر شده توسط کره ای, سایت خبری و اخبار. با توجه به ET اخبار بر خلاف دیگر دو صفحه نمایش دستگاه های بال 1:1 نسبت ابعاد صفحه نمایش دوم تمرکز خود را در حال اجرا توابع ثانویه برای صفحه نمایش اصلی. این می تواند شامل مشاهده عکس ها بر روی صفحه نمایش اصلی و ویرایش آنها در دوم و یا جریان فیلم اصلی و خواندن از طریق اطلاعات مربوط به دوم.

مرتبط: بهترین گوشی

بدنه این گوشی نیز می تواند چرخش به نمایش عمودی حالت برای ارائه یک نمایش ثانویه در کنار و نه در زیر صفحه نمایش اصلی.

LG بال ظاهرا خواهد بود 5G-سازگار و طراحی شده توسط کوالکام Snapdragon سری 7 چیپ ست مشابه ال جی پرچمدار بعدی LG مخملی. عقب این گوشی گزارش شده که از ویژگی های سه گانه سیستم دوربین و دستگاه خواهد شد در تعدادی از تنوع رنگ.

مرتبط: بهترین گوشی آندروید

ET News ادعا می کند که این گوشی جدید در حال حاضر وارد فاز توسعه با هدف ناهار دستگاه در نیمه دوم سال 2020 است. در حالی که شده است وجود دارد هیچ کلمه ای از انگلستان انتشار برای LG بال در اطلاعات محدود در این نشت ال جی تایید کرده است به زبان انگلیسی راه اندازی در اواخر این ماه برای LG مخملی.

ما باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این شرکت به شرح زیر است تا آن آخرین گل سرسبد این غیر معمول جدید دوگانه-طراحی صفحه نمایش در آینده است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن