LG همکاران با eSports سازمان 'بد نوابغ'

همه مانیتور ایجاد شد برابر است. اگر شما تا کنون فکر که چرا برخی از مانیتور با قیمت بیش از دیگران و یا چرا برخی

توسط POSHTIBANNEWS در 17 خرداد 1399
همه مانیتور ایجاد شد برابر است. اگر شما تا کنون فکر که چرا برخی از مانیتور با قیمت بیش از دیگران و یا چرا برخی از ناظران ایجاد شد برای مقاصد خاص در ذهن یک دلیل وجود دارد. وقتی که می آید به بازی به طور معمول نمایشگرهای سه بعدی از ویژگی های سریع تر نرخ تجدید و کاهش زمان پاسخ.
تبلیغات

این مهم است که در بازی که در آن پارسه رقابتی ممکن است نیاز به این امکانات و به درایو است که نقطه اصلی ال جی اعلام کرده است یک همکاری جدید با eSports سازمان بد نوابغ که در آن شرکت UltraGear مانیتور در حال حاضر خواهد شد رسمی بازی مانیتور برای eSports سازمان است.

با توجه به فیل Aram رئیس gaming افسر بد نوابغ "این همکاری با LG UltraGear عهد به ارائه بهترین در کلاس" را در تمام جنبه های سازمان ما. به عنوان مثال این میل سیری ناپذیر برای بهتر خودمان را به طور مستمر سوخت ما را در بالا شکل رقابتی و با LG UltraGear ما یک شریک است که دست در دست با ما در اشتراک گذاری این طرز فکر."

لزبین نوجوان, سر, سرگرمی, بازاریابی, LG Electronics USA می افزاید: "این همکاری از صنایع پیشرو در فناوری بازی و در سطح جهانی esports حرفه ای. بد نوابغ ویژگی های برخی از با استعداد ترین و انجام esports رقبا در جهان است. LG UltraGear ارائه عملکرد برتر جهان حرفه ای و جدی همه علاقهمندان به بازی نیاز دارید که برای به دست آوردن لبه و برنده شوید."

در زمینه تبادل نظر >بازی های. بیشتر بخوانید درباره Esports ال جی و مانیتور. منبع: prnewswire



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن