LG GX OLED در مقابل پاناسونیک HZ2000: مقایسه دو پرچمدار نورتاب

LG GX OLED در مقابل پاناسونیک HZ2000: ال جی و پاناسونیک هر دو بزرگ حامیان از صفحه نمایش OLED و GX و HZ2000 هست

توسط POSHTIBANNEWS در 1 مرداد 1399

LG GX OLED در مقابل پاناسونیک HZ2000: ال جی و پاناسونیک هر دو بزرگ حامیان از صفحه نمایش OLED و GX و HZ2000 هستند و خود را گل سرسبد مدل برای سال 2020 است.

تا آنجا که ما می دانیم که ال جی است که هر دو تولید کننده و تامین کننده برای تمام OLED تلویزیون نمایش می دهد. در حالی که پاناسونیک خرید پنل های OLED از ال جی این کار را در مرحله قبل از دیگران در اوایل به اندازه کافی است که آن را می توانید اعمال تغییرات سفارشی.

شما می توانید خرید LG در حال حاضر در حالی که پاناسونیک است که انتظار می رود برای رسیدن به در ژوئیه/اوت. آیا ال جی و پاناسونیک گل سرسبد نورتاب بازی کردن ؟

LG GX OLED در مقابل پاناسونیک HZ2000 — قیمت

LG GX OLED دارای یک RRP £3299 برای 65 اینچ مدل و £2299 برای 55 اینچ تلویزیون. ال جی همچنین یک 77-اینچ, نسخه, هر چند شما نیاز به یک بسیار بزرگ کیف پول – هزینه £5999.

پاناسونیک تنها تولید آن HZ2000 در 55 و 65 اینچ صورتهای. در حالی که HZ2000 است که هنوز رتبهدهی نشده است به فروش (آن را در دسترس برای قبل از سفارش) قیمت آنلاین نشان می دهد که 55 اینچ مدل هزینه £3299 و آن را £4295 برای 65 اینچ مدل.

LG بطور قابل توجهی ارزان تر از – 1000 پوند کمتر برای هر اندازه – اما همانطور که خواهیم دید وجود دارد یک تفاوت مشخص شده در روش.

مرتبط با: تلویزیون پاناسونیک – هر 4K, HDR, OLED و تلویزیون های ال سی دی توضیح داده شده

LG GX OLED در مقابل پاناسونیک HZ2000 — طراحی

ال جی را دوست دارد به افتراق آن مدل در تعدادی از راه های. معمولا بالای محدوده OLED است قدرتمند سیستم صوتی که GX می کند در واقع اما GX OLED کشتی های بدون شوی بسته بندی شده و به جای آن با یک دیوار براکت.

که به دلیل OLED GX است که در درجه اول در نظر گرفته شده به آویزان بر روی دیوار مانند یک قطعه از هنر است. وجود دارد یک پایه تلویزیون, اما آن را به طور جداگانه در دسترس برای £99. در غیر این صورت این چیزی است که ما آمده ایم به انتظار از LG نورتاب. طراحی بدون شک حق بیمه نازک-قاب قاب اشغال حداقل فضا و تلویزیون است که به خوبی ساخته شده و با وزن حدود 30 کیلوگرم تمام گفت.

اتصالات واقع در عقب اما ال جی دوباره jigged قرار دادن با اتصالات USB سمت روبرو و چهار HDMI پورت 2.1 رو به پایین برای دسترسی آسان تر زمانی که به دیوار نصب شده. GX به اتصالات HDMI پشتیبانی از رفتن به خانه سینما کلمات اختصاری در VRR (متغیر Refresh Rate) ALLM (خودکار حالت زمان تاخیر کم) و HFR (فریم بالا) به علاوه وجود دارد eARC پشتیبانی برای فشرده سازی lossless فرمت های صوتی مانند Atmos.

این GZ2000 مشابه از نظر ابعاد با یک زن و شوهر سانتیمتر ضخامت اضافی تنها تفاوت مهم است. آن می آید با یک مرکزی ایستاده و همچنین می توان به دیوار نصب شده است. این ضخامت اضافی را می توان به بالا شلیک Atmos بلندگوهای قرار گرفته در عقب که ایجاد بلندتر گسترده تر صدا. در پایین صفحه نمایش جلوی بلندگو کوک های مهندسی و به طور کلی سیستم صوتی شبیه به 2019 GZ2000.

اتصالات HDMI شمارش در چهار: دو طرف و دو تا در عقب با HDMI 2 حمایت از eARC. نیز وجود دارد پشتیبانی از ALLM اما پس از ثبت نام از VRR که ممکن است باعث پاناسونیک پنل کمتر جذاب برای علاقهمندان به بازی. دیگر اتصالات شامل معمول فهرستی از USB و اسلات CI و دیجیتال اپتیکال ورودی.

مرتبط با: HDMI چیست 2.1?

LG GX OLED در مقابل پاناسونیک HZ2000 — رابط

LG webOS رابط کاربری نرم و صاف و رنگارنگ و به راحتی قابل کشتیرانی و صفحه اصلی به تعداد فزاینده ای از بر روی تقاضا برنامه های. اما شما نمی خواهد هر بریتانیا گرفتن برنامه های حداقل برای زمان حال با توجه به LG و Freeview عدم قبول شرایط. LG شده است و مذاکره برای دریافت برنامه های فردی, پردازنده, اما وجود دارد هیچ نشانه ای به عنوان به که اتفاق می افتد. وجود دارد, LG کانال است که به بیشتر تو رفتگی در دیوار نویسی مانند اتومبیل های کلاسیک و خبرنگار هالیوود.

برای ناوبری و تعامل با تلویزیون از طریق صدای GX ساخته شده است در گوگل دستیار و آمازون الکسا در کنار خود ال جی AI.

پاناسونیک صفحه اصلی من رسیده است و نسخه 5.0 و در ادامه آن نسبتا ساده رویکرد بصری. بر خلاف ال جی آن دسترسی به مولتی مدیا, بازی های مختلف و گرفتن برنامه های اما جالب هنوز پشتیبانی نمی شود دیزنی به علاوه چهار ماه پس از آن راه اندازی شد. صفحه اصلی من مردد برای بزرگ دایره آیکون و یک پرتاب در پایین صفحه نمایش است که به راحتی قابل تنظیم است.

این HZ2000 کار با گوگل دستیار و الکسا, اما درک ما این است که اینها ساخته شده است و نیاز به یک دستگاه خارجی.

LG GX OLED در مقابل پاناسونیک HZ2000 — امکانات

ال جی آخرین از ویژگی های تلویزیون های تلویزیون اپل برنامه به علاوه وجود فیلمساز و حالت Dolby Vision IQ. ویژگی های دیگر عبارتند از پخش 2 اپل HomeKit و WiSA پشتیبانی از اتصال بی سیم بلندگو ساب ووفر و AV کیت. بلوتوث فراگیر آماده ارائه می دهد فرصت به اضافه دو سازگار بلندگوهای بلوتوث به گسترش صدا.

این HGiG بهینه سازی عملکرد HDR در طول گیم پلی بازی در حالی که Nvidia G-Sync سازگاری به معنی کمتر لکنت و سوسو زدن استفاده می شود که به عنوان یک PC gaming monitor. به تازگی اعلام شد و یک به روز رسانی برای AMD FreeSync. شبیه به G-Sync را معرفی VRR برای ثبات بیشتر قاب-نرخ استفاده می شود که سازگار با AMD کارت گرافیک. ما با ثبت زمان تاخیر از 13.2 ms برای GX OLED در آن حالت بازی.

پاناسونیک خرس هیچ پشتیبانی برای تلویزیون اپل پیوستن به دیزنی+ در حاشیه. پاناسونیک می کند, اما, حمایت از فیلمساز حالت (فعال با یک دکمه بر روی کنترل از راه دور) Dolby Vision IQ و Netflix کالیبره حالت. همچنین تا آستین خود را هوشمند سنجش. این پاناسونیک نسخه از IQ و سازگار تصویر را با توجه به اتاق روشنایی شرایط و از آنچه ما دیده ایم آن را به خوبی کار می کند. آن را سازگار در تمام حالت HDR ذخیره برای Dolby Vision ،

هیچ پخش 2 یا تا کاربران را به انجام با انعکاس از طریق یک برنامه مانند AirBeam (در iOS/Mac). پاناسونیک و تمرکز این است که بسیار یک خانه سینما یکی پس از کمی وجود دارد در راه خاص و ویژگی های گیمینگ.

مرتبط با: LG تلویزیون 2020 – هر 8K و 4K OLED توضیح داد

LG GX OLED در مقابل پاناسونیک HZ2000 — عملکرد

به عنوان ما فقط تست شده GX ما نمی توانیم اظهار نظر در مورد عملکرد بین این دو اما ما می خواهیم نگاهی به رویکرد خود را.

به عنوان هر دو نورتاب ما می توانیم انتظار غنی کنتراست و سطح سیاه که OLED تعریف کیفیت. ال جی در Dolby Vision/Atmos اردوگاه با پشتیبانی از HDR10 و HLG برای پخش. پاناسونیک همان حالت HDR و شامل HDR10+ و HLG عکس که باعث می شود HZ2000 بیشتر مجموعه ای جامع در پشتیبانی از آن است.

GX OLED است که توسط α9 نسل 3 پردازنده که با استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود تصویر و صدا. AI تصویر نرم افزار حذف نویز برای بهینه سازی کنتراست و اشباع رنگ. پیشرفت های ساخته شده به ارتقاء با چهره های پیشرفته برای وضوح فوق العاده و بر روی صفحه نمایش متن واضح تر و روشن تر است.

هوش مصنوعی کنترل روشنایی تنظیم روشنایی بسته به مقدار نور در یک اتاق. همچنین با این نسخهها کار در رابطه با Dolby Vision IQ. در واقع هوش مصنوعی روشنایی را تغییر دهید به طور خودکار زمانی که آن حواس Dolby Vision سیگنال.

AI صدا نرم افزار تصحیح صدا بسته به نوع; Virtual 5.1 تا مخلوط دو کانال استریو و تبدیل آن به '5.1' و تطبیقی, کنترل صدا, تجزیه و تحلیل محتوا و خوب است و آهنگ آن را برای اضافه وضوح. این سیستم یک 60W سیستم است که برای تلفن های موبایل کاملا مناسب برای یک تلویزیون است.

در HZ200 گوشه چشمگیر HCX نرم افزار هوشمند پردازنده که قدرت کارشناسی ارشد, HDR, OLED نسخه حرفه ای از صفحه نمایش. این نمایش ما با اشاره به در باز کردن و یکی که پاناسونیک ساخته شده است که تغییرات برای استخراج یک 20 درصد روشن تر از عملکرد دیگر نورتاب قادر به. این HZ2000 می توانید نزدیک به 1000 nits از اوج روشنایی و که باید به HDR محتوای اضافی پاپ.

قاب سیاه و سفید, فرو کردن (BFI) که با توجه به Panasonic باید در نتیجه بهتر و حرکت نرم و صاف. صوتی ارائه شده است توسط ساخته شده است در 140 وات سیستم ساخته شده از upfiring Atmos و شلیک جلو بلندگو. پیکربندی مقابل شلیک سخنرانان شامل یک مرکز میانی/تویتر و ووفر/رادیاتور انفعالی دسته کوچک موسیقی جاز. اگر شما نیاز اضافی دلربایی یک ساب ووفر خارجی می تواند اضافه شود برای تاثیر بیشتر.

در عقب هستند مذکور upfiring بلندگو. اضافه کردن آنها را به صورت فله اما کمک پراکنده گسترده تر بلندتر صدا از تلویزیون بیشتر قادر به. در رابطه با جلو شلیک سخنرانان آن می تواند آتش یک صدای قدرتمند است که ممکن است نیاز به مقدار زیادی از راه های صوتی خارجی سیستم ذخیره برای یک ساب ووفر.

LG GX OLED در مقابل پاناسونیک HZ2000 — حکم اولیه

هر یک از این شاخص نورتاب آن شایستگی که ما هنوز بررسی HZ2000 ما می توانید یک مقایسه مستقیم. اما آنچه پدید آمده است که GX OLED است که اصولا برای زیبایی شناسی – تلویزیون ایستاده است اختیاری – و ال جی است بهترین راه حل مناسب برای گیمینگ با کارت گرافیک Nvidia/AMD حالت و پشتیبانی از VRR.

آن را نیز دقیق تر از HZ2000 هر چند عدم گرفتن برنامه همچنان به صورت یک علامت سیاه و سفید در برابر آن را برای بینندگان انگلستان.

پاناسونیک گرفته است خانه سینما تمرکز با HZ2000 – یک دلیل وجود دارد که چرا آن شعار این است که "هالیوود را به خانه خود را'. ویژگی های هوشمند پوشش حداقل و هیچ پشتیبانی برای دیزنی+ و یا تلویزیون اپل برنامه است که با توجه به شعار عجیب و غریب هستند حذفیات. این پشتیبانی از تمام اشکال HDR بنابراین بدون توجه به آنچه شما در حال تماشای شما باید به گرفتن بهترین کیفیت تصویر . آن را نیز قادر به بالاتر اوج روشنایی سطح کمک خواهد کرد که آن را نمایش HDR محتوای بیشتر ذوق.

در حالی که LG ارزان تر است – اگر چه نه دقیقا در عرصه مقرون به صرفه – قضاوت بر روی کاغذ پاناسونیک مسلما بهتر است. مطمئن باشید به آمده به عقب به این صفحه همانطور که ما به روز رسانی آن را با ما در نقد و بررسی کامل از HZ2000.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن