ال جی اعلام کرد خود تمیز کردن بی سیم از earbuds با Meridian Audio

LG اعلام کرده است دو درست هدفون بی سیم در HBS-FN6 و HBS-FN4. این HBS-FN6 (£149.99) و HBS-FN4 (£99.99) تن بی سی

توسط POSHTIBANNEWS در 9 تیر 1399

LG اعلام کرده است دو درست هدفون بی سیم در HBS-FN6 و HBS-FN4.

این HBS-FN6 (£149.99) و HBS-FN4 (£99.99) تن بی سیم رایگان از earbuds می بیند LG ادامه ارتباط آن با Meridian, صوتی با, صوتی با نام تجاری کمک به ارائه آنچه LG ادعا می کند که "استثنایی تجربه گوش دادن با واقعی صوتی".

مرتبط: بهترین های بی سیم از earbuds

بالا پایان HBS-FN6 از ویژگی های اکریلیک اشعه ماوراء نانو مورد که با استفاده از نور ماوراء بنفش برای از بین بردن باکتری ها و میکروب ها که از earbuds قرار داده شده در شارژ مورد. جدید کانال-طراحی نوع ادعا می کند به ارائه مناسب راحت تر با HBS-FN6 موجود در انتخاب مات سیاه و سفید براق (براق پس از اتمام انتخاب کنید تا خاک به راحتی به طوری که اشعه ماوراء بنفش-صورتی ممکن است یک نعمت غیر مترقبه).

نصف النهار های صوتی تخصص می آید در قالب HSP (هدفون پردازش فضایی) که توسط پردازش سیگنال دیجیتال. LG ادعا میکند استفاده از DSP بازسازی واقع بینانه صدا و همچنین به عنوان ارائه روشن خواننده.

هر دو تن رایگان مدل های ارائه EQ سفارشی سازی (همچنین طراحی و توسعه توسط النهار), با انتخاب از چهار ایستگاه از پیش تنظیم است که شامل طبیعی (متعادل) و همهجانبه (گسترش صدا) تقویت صدای باس (توضیحی) و Treble Boost (واضح تر خواننده). هیچ فعال لغو سر و صدا پس از استفاده کنندگان را مجبور به انجام با هدفون', طبیعی, مهر و موم. وجود یک محیط صدا در حالت پس شنوندگان می توانند با فشار یک دکمه به شنیدن آنچه که در اطراف آنها.

هر دو مدل قابلیت شش ساعت عمر باتری با UVnano مورد قادر به ارائه یکی دیگر از سه اتهام برای 24 ساعت در کل. هر دو HBS-FN6 و HBS-FN4 ویژگی IPX4 امتیاز است که باید در برابر باران و هر دو دسترسی به گوگل دستیار یا سیری از طریق گوشی های هوشمند است. کنترل های لمسی اطمینان شنونده نمی خواهد که برای رسیدن به دستگاه تلفن همراه خود را برای پخش و کنترل حجم صدا.

"LG همواره در تلاش برای ارائه بهتر صدا برای بیشتر مصرف کنندگان و با ما تن جدید رایگان از earbuds ما در حال گسترش ما همکاری موفق با Meridian Audio" گفت: Park Hyung-وو, رئیس LG Home Entertainment شرکت صوتی و تصویری را بدست آورد. "در بالای صدای عالی تن رایگان به ارمغان می آورد چیزی جدید به جدول است که آن نیز بسیار عملی است."

"ما ریخت و همه ما انباشته تخصص به ایجاد صدای هویت برای این طیف جدید از LG تن محصولات رایگان" اظهار نظر John Buchanan, مدیر عامل شرکت در Meridian Audio. "این که آیا شما در خانه و در ماشین و رفت و آمد و یا در ورزشگاه جدید LG تن مدل ها یک گام به جلو در صدا نوآوری و عملکرد مصرف کنندگان در سراسر جهان ملاقات تقاضا برای راحت با کیفیت بالا گوش دادن تجارب در هر نقطه."

این HBS-FN6 و HBS-FN4 از 6th جولای برای £149.99 و £99.99 بود.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن