صعود به سطح بالا: 20 سال در, Final Fantasy 9 است که هنوز هم سری گوهر تاج

اگر شما صحبت می کنند به یک فن از فاینال فانتزی بسیاری استدلال می کنند که "عصر طلایی" از شرکت Square Enix گل سر

توسط POSHTIBANNEWS در 20 تیر 1399

اگر شما صحبت می کنند به یک فن از فاینال فانتزی بسیاری استدلال می کنند که "عصر طلایی" از شرکت Square Enix گل سرسبد حق رای دادن در محل در سراسر اصلی دو کنسول پلی استیشن.

هر مطلب متنوع تعجب آور کلاسیک در حق خود که به چالش کشیده تمام کنوانسیون آمد که قبل از آنها. دنیای Midgar ترا و Spira جایگاه ویژه ای در قلب از پارسه و دلیل خوب است. آنها داستان گفت که برداشته ارواح ما در حالی که به معرفی یک آرایه بی پایان از شخصیت های که نمی دریغ به شکستن قلب ما.

این واقعا یک زمان خاص برای JRPGs یک دوره از تاریخ که دستگیر رعد و برق را در یک بطری دوباره و دوباره. یک دستاورد است که مسلما نیست تکرار شده است پس از. Final Fantasy 14 پیروز تجربه آنلاین است که همچنان به تکامل اما تک بازیکن جهان یاد سری به سادگی ندارد که همان سحر و جادو کنه.

مرتبط: بهترین بازی های RPG

به خاطر استدلال من فاینال فانتزی 7 بازسازی به حساب نمی کند پس از آن متکی به شدت در عصر طلایی من کف. اما در این مقاله من می خواهم به کاوش در مجموعه " بهترین ساعت: Final Fantasy 9. خروج از تنظیمات مربوط به اینده از مطالب قبل از آن Hiroyuki Ito بازگشت بود infectiously سالم و بی خطر فرو رفتن به دنیای من به سادگی نمی توانستم خودم را به ترک.

این یک خارق العاده قرون وسطی ماجراجویی های دوست داشتنی و در عین حال ناقص بازیگران از کاراکتر ها هر کدام با منحصر به فرد خود داستان را بگویید همه به اوج خود رسید در یک نبرد برای نجات جهان با امید نشسته با افتخار در آن اعتدال.

در حالی که اکثریت فاینال فانتزی بازی به اوج رسیدن در یک نبرد در برابر برخی بی دین زور 9 قسط هرگز فراموش شخصیت در مرکز این درگیری ها و انگیزه های که آنها را به درایو. هر عضو دارای یک دلیل برای مبارزه با یک صفحه اصلی برای بازگشت به و عزیزان برای آشتی با.

آن را ساخته شده من ارتباط شخصی با دنیای Final Fantasy 9 که بسیار قوی تر عمدتا به دلیل بسیاری از قهرمانان خود را آمد از آغاز فروتن به جای بلافاصله پرتاب به یک وضعیت که در آن جهان خود را آویزان در تعادل می باشد. زیدان است اما فروتن دزد در حالی که Vivi است تنها سیاه مگه مبارزه با هویت خود را.

مرتبط با: Cyberpunk 2077 پیش نمایش

پرنسس گارنت تنها استثنا اما حتی او می خواهد برای فرار سلطنتی قید او به دنیا آمده بود. همان حس هدفمند تنوع را می توان در بازی یافت می شود ، شبح در پوسته و آکیرا-مجاور cyberpunk گرایش های گذشته نوشته شد توسط یک جهان خیس در استعارههای برگرفته از سنتی اروپا ،

آن چیزی متفاوت و بسیار شبیه Wind Wakerدریافت یک مخلوط پذیرش از طرفداران پیش از انتشار آن. اما این بی تفاوتی به سرعت رشد به عشق تبدیل شدن به یک تعریف لحظه در یک دوره پر سر و صدا برای شرکت Square Enix. سپس به عنوان شناخته شده Squaresoft آن را در میان توسعه فاینال فانتزی: ارواح درون یک بد بخت تصویر متحرک که تقریبا نابود کردن نام تجاری. این شرکت شده است هرگز همان پس از ادغام با Enix به سادگی به شناور باقی می ماند.

پس از آن در حالی که ما دیده ایم کوچکتر و صمیمی تر تلاش خواهم دنیای فاینال فانتزی آن را معطوف به پر اب و تاب امور است که اغلب polarising میان سخت. فاینال فانتزی 13 سه گانه شد پیچیده و overlong در حالی که Final Fantasy 15 بود که یک گروه پسر سفر جاده ای با تقریبا عمق به اندازه کافی به واقعا به یاد ماندنی. این بلند پروازانه و تجربی است اما به ندرت سازگار مانند آن بود که تعدادی از چندین دهه پیش است.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

شاید من بدبین اما من امیدوارم که در آینده پروژه های مانند Final Fantasy 16 و پروژه Athia برای پلی استیشن 5 یک رویکرد سنتی تر با خود JRPG طراحی اگر نه با گیم پلی و سپس با جهان و شخصیت های ما می تواند تعامل با. وجود ما پر از بدبختی است به اندازه کافی بنابراین من دوست دارم خودم را در چیزی کمی بیشتر مثبت است.

سری بعدی عمده ورود نامشخص باقی مانده است اگر چه آشکار است که به احتمال زیاد با کنسول های نسل بعد در افق. اگر شما یک منقضی کهنه یا کنجکاو تازه وارد Final Fantasy 9 در دسترس است در تمام سیستم عامل ها با یک نسبتا صالح پورت, اگر چه آن را به دور از راه ایده آل برای تجربه آن است. که می شود بر روی کامپیوتر.

با خرید بازی بر روی Steam و نصب Moguri Mod شما درمان می شود, به یک نسخه از این بازی است که نه تنها وفادار به خود پلی استیشن ریشه اما واقعا می ایستد تا در سال 2020 است. سازندگان این mod استفاده هوشمندانه عمیق-یادگیری تکنیک برای افزایش پس زمینه به طوری که آنها نگاه زرق و برق دار در وضوح HD کامل. این جایی است که تمام این مقاله را تصاویر از منابع به شما یک ایده چگونه آن را به نظر می رسد.

مرتبط با: PS4 vs PS5

جزئیات در هر محل که یک بار در تاری در حال حاضر به طور کامل متوجه اضافه کردن بیشتر زندگی به رسیدگی از همیشه قبل از. وزارت دفاع سازندگان نیز re-ثبت خاص, موسیقی, آهنگ, افزایش فریم در FMV توالی و جایگزین زشت بندر فونت با چیزی کمی بیشتر زیبایی خشنود است. این راه قطعی برای لذت بردن از Final Fantasy 9 اگر شما یک نیمه مناسب و معقول PC.

تا آنجا که من می پرستمش اکثر بازی ها در حق رای دادن هیچ چیز را بالاتر از فاینال فانتزی 9. من عشق می آید از یک محل از هر دو نوستالژی و قدردانی واقعی برای همه چیز این بازی به. حتی بعد از این همه سال آن ایستاده آزمون زمان قابل ملاحظه ای با یک داستان بی انتها و به نوبه خود مبتنی بر نبرد مکانیک است که ساده برای یادگیری و در عین حال deviously سخت به استاد است. اگر شما هنوز سعی کنید این سری برای خودتان این می تواند محل مناسبی برای شروع است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن