Lenovo Flex 5G لپ تاپ فرود در سراسر جهان این هفته

Lenovo اولین کامپیوتر نصب شده برای نشان دادن یک 5G لپ تاپ در کامپیوتکس 2019 با پروژه خود را بی حد و حصر فناوری

توسط POSHTIBANNEWS در 27 خرداد 1399

Lenovo اولین کامپیوتر نصب شده برای نشان دادن یک 5G لپ تاپ در کامپیوتکس 2019 با پروژه خود را بی حد و حصر فناوری 5G تظاهرات با کوالکام و سپس اعلام کرد که این محصول در CES سال 2020 به عنوان یوگا 5G. در حال حاضر که 5G شبکه های مستقر در سراسر جهان آن زمان به صورت کامل بر روی محصول به نظر می رسد تحت Lenovo Flex 5G نام.

تبلیغات

در ژوئن 18thبه Lenovo Flex 5G در دسترس خواهد بود به مصرف کنندگان برای $1399.99 قیمت (یا $58.33/mo.), و در ایالات متحده آمریکا Verizon خواهد بود منحصر به فرد راه اندازی شریک است. در نهایت بیشتر شبکه های خرده فروشی و همکاران خواهد شد که دسترسی به این محصول اما "زمانی که" باقی مانده است دیده می شود.

کوالکام X55 5G مودم است enabler اینجا و این همان تکنولوژی موجود در گوشی های هوشمند بالا پایان از جمله کهکشان S20 و دیگر Snapdragon 865 گوشی های هوشمند است.

ورایزون پشتیبانی از شبکه mmWave سریع ترین های بی سیم از نوع 5G است که اگر شما می توانید پیدا کردن پوشش در نزدیکی شما. هنگامی که شما تجربه متعالی است. سخت افزار پشتیبانی از زیر 6GHz شبکه و همچنین در صورتی که شما نیاز به پرسه زدن.

اما این اولین 5G لپ تاپ طراحی شده است و حتی سریع تر تراشه: گل میمون 8cx 5G محاسبه پلت فرم. Snapdragon 8cx معرفی شد و در سال 2018 و سپس تکامل یافته در سال 2019 با 5G و بیشتر سازگار ، این 8cx سری است نه محدود به محدودیت های حرارتی از گوشی های هوشمند طراحی شد و با بیشتر محاسبه واحد به تهیه کردن به کامپیوتر-مانند حجم کار.

Lenovo Flex 5G است که همیشه در و همیشه متصل به PC طراحی شده توسط یک غیر-پردازنده اینتل معماری. به این ترتیب عمر باتری است که به طور معمول قابل توجه است و در بیشتر قسمت ها آن را احساس می کند و مانند یک کامپیوتر معمولی لپ تاپ.

وجود دارد برخی از هشدارهای آگاه باشید. برخی از کد می توانید اجرا کنید در حالت تقلید و شانس کمی وجود دارد که برخی از برنامه ها یا درایور های دستگاه نیست 100% سازگار است. در حال اجرا بازی ها, ماشین های مجازی می تواند روی حیله و تزویر به عنوان به خوبی.

این کامپیوترها طراحی شده برای برنامه های کاربردی کسب و کار معمولی و برای که آنها را اجرا درخشان.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره 5g, Editorspick لپ تاپ Lenovo و Lenovo لپ تاپ.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن