لگو Teases یک کنسول NES

یکی از دلایل که چرا لگو است که محبوب بسیاری است که شما می توانید فقط در مورد هر چیزی که شما می خواهید آن را با

توسط POSHTIBANNEWS در 24 تیر 1399

یکی از دلایل که چرا لگو است که محبوب بسیاری است که شما می توانید فقط در مورد هر چیزی که شما می خواهید آن را با تخیل بودن محدودیت. در واقع اگر شما به دنبال یک جدید لگو برای ساخت این شرکت ارسال شده تیزر ویدئو در توییتر که در آن آنها اشاره خود را که مجموعه بعدی خواهد بود یک ماکت از نینتندو کنسول NES.

تبلیغات

در حالی که تیزر را نشان نمی دهد هر چیزی که وجود داشته است به بیرون درز عکس هایی که بسیار آن را تائید می کند درست باشد. بر اساس این تصاویر به بیرون درز این مجموعه شامل یک ماکت NES کنسول همراه با یک تلویزیون که با سوپر ماریو بر روی "صفحه نمایش". حتی وجود دارد یک میل لنگ است که اجازه بازیکن حرکت ماریو از یک طرف صفحه نمایش به طرف دیگر.

بدیهی است که این غیر کاربردی کنسول و آن را بیشتر از یک ماکت اما فرض کنید این تصاویر دقیق آن در واقع به نظر می رسد بسیار خوب و نسبتا دقیق است. یک گزارش از نینتندو زندگی نیز نشان داد که قیمت گذاری برای آینده تنظیم شده است که گفته می شود حدود 250 دلار پس از آن قطعا نیست, یکی از ارزان مجموعه وجود دارد.

در حال حاضر وجود دارد هیچ کلمه ای در زمانی که از آن خواهد شد راه اندازی, اما لگو را قبلا تایید می کنند که خود را ماریو مجموعه راه اندازی خواهد شد در 1 مرداد ماه, بنابراین احتمال وجود دارد که این می تواند بخشی از آن را راه اندازی.

در زمینه بازی. بیشتر بخوانید درباره لگو و نینتندو.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن