آخرین EE 5G قصد دارد اطمینان حاصل شود که شما هرگز اجرا از داده های

EE اعلام کرده جدید پرداخت ماهانه قصد دارد که همه دسترسی به 5G داده های ارائه شده کاربر گوشی و محل سازگار هستند

توسط POSHTIBANNEWS در 7 خرداد 1399

EE اعلام کرده جدید پرداخت ماهانه قصد دارد که همه دسترسی به 5G داده های ارائه شده کاربر گوشی و محل سازگار هستند.

هوشمند جدید ضروری و هوشمند سیم شروع طرح از فقط 4GB داده در هر ماه و در حال حاضر شامل ذخیره داده ها. این بدان معناست که مشترک قادر خواهد بود به ماندن متصل به تلفن همراه داده ها در سرعت های پایین تر هنگامی که کمک هزینه های خود را اجرا کنید.

EE می گوید معقول ذخیره داده ها از ویژگی بدان معناست که شما قادر خواهید بود برای بررسی ایمیل خود دسترسی داشته باشید DMs یا جهات حتی زمانی که شما به حد خود رسیده است. که به شما جزر و مد تا زمانی که چرخه صدور صورت حساب ارائه شده شما نمی خواهید به انجام پهنای باند-کارهای سنگین مانند جریان A/V محتوا. در این مثال شما نیاز به خرید یک add-on.

این مشترکان در هوشمند برنامه در حال حاضر جریان خدمات Britbox در دسترس به آنها را به عنوان یکی از swappable مزایای. دیگر شامل آمازون نخست ویدئو یک ویدئو دیتا عبور (که معاف تصویری داده های جریان از خود برنامه) BT Sport نهایی ،

EE می گوید: ساخت جدید آن پرداخت ماهانه قرارداد 5G آماده کمک خواهد کرد که کاربران آینده تلفن همراه خود را و برنامه های آن ها ممکن است کاربران را تشویق به انتخاب کردن برای گوشی های 5G در پیش بینی سرعت در حال آمدن به منطقه خود است.

تیتر جدید مقابله است, Samsung Galaxy S20 5G برای £56 یک ماه با 50 پوند پرداخت در صف مقابل. ارائه می دهد که یک 40GB کمک هزینه داده و همچنین نامحدود تماس ها و متون. قرارداد ظهر تا 24 ماه. نیز وجود دارد تا شش ماه از دسترسی به BT Sport, سیب موزیک, سیب, اخبار ویژه و MTV بازی و Britbox هنگامی که شما ثبت نام برای قرارداد جدید.

شارون مراتع مدیر گزاره مصرف خام گفت: "ما می خواهیم برای ارائه به عنوان بسیاری از مردم ممکن است با دسترسی به سریع تر سرعت بیشتر ظرفیت و بهبود زمان تاخیر که 5G به ارمغان می آورد – بنابراین ما همه جدید ما پرداخت ماهانه گوشی برنامه به عنوان به خوبی به عنوان جدید ما هوشمند سیم کارت طرح آمده با 5G به عنوان استاندارد. هنگامی که در ترکیب با فراگیر ذخیره داده های انعطاف پذیر قابل جابجایی مزایای نامحدود داده ها, خدمات بسته و گزینه ای را برای ارتقاء در هر زمان EE هوشمند برنامه ای واقعا فعال کردن مشتریان برای دریافت بسیار بیشتر از گوشی های هوشمند خود را در انگلستان ندارد. 1 شبکه تلفن همراه".

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن