Klipsch رونمایی مک لارن, مسابقه الهام گرفته T5 II واقعی بی سیم از earbuds

Klipsch دارای یک جفت جدید از earbuds در راه در T5 II واقعی بی سیم است و همچنین همکاری با motorsport افسانه مک

توسط POSHTIBANNEWS در 21 تیر 1399

Klipsch دارای یک جفت جدید از earbuds در راه در T5 II واقعی بی سیم است و همچنین همکاری با motorsport افسانه مک لارن برای 'ورزش' نسخه.

Klipsch اعلام کرده نه یکی نه دو تا بلکه سه جدید درست گوشی بی سیم در T5 II واقعی بی سیم, T5 II واقعی بی سیم ورزشی و T5 II واقعی بی سیم, ورزشی, مک لارن نسخه.

مرتبط: بهترین های بی سیم از earbuds

با شروع با. T5 دوم (£185) هستند و نسل دوم از T5 earbuds (که ما بررسی در اوایل این سال). آنها 25% کوچکتر و به شکل نزدیک به تقلید از شکل گوش داخلی به صورت یک جا بهتر است. تاپیک جدید سیگنال و افزایش آنتن که Klipsch می گوید: ارائه با کیفیت بالا و اتصال بلوتوث است.

تعداد Klipsch اختراع راحتی گوش راهنمایی دو برابر شده و به شش جفت بنابراین هر پوشنده لباس می توانید پیدا کردن یک مناسب است که آنها را مناسب. امتیاز در IP67 با وجود اندازه کوچکتر از earbuds هستند گرد و غبار و آب مقاوم است. باتری در T5 دوم هشت ساعت با 24 در خار فلزی شارژ مورد در مجموع 32.

بعد Klipsch x مک لارن, ورزشی, نسخه. به عنوان Klipsch رسمی هدفون و صوتی قابل حمل شریک مک لارن F1 تیم این دو شرکت باید تیمی را به مجموعه مهارت های خود را برای تولید Klipsch T5 II واقعی بی سیم, ورزشی, مک لارن نسخه گوشی (£259).

طراحی شده برای مقابله با افراط یک F1 محیط زیست آنها نیز دارای رتبه در IP67 و قابلیت حذف رطوبت سیستم نگه می دارد که گوشی خشک است. تعداد گوش راهنمایی است که همان عمر باتری یکسان است و وجود گزینه ای برای شارژ مورد از طریق USB-C اتصال و یا با پد شارژ بی سیم است که همراه با این نسخه. به مناسبت همکاری های T5 دوم Sport edition می آید در مکلارن پاپایا نارنجی و فیبر کربن لهجه با یک نسخه ویژه کتاب و serialised فلز کارت صحت.

تاریخ و زمان آخرین اما نه کم است Klipsch T5 II واقعی بی سیم Sport earphones (£209). آنها تقریبا همان Klipsch/مک لارن مدل آمده اما در دو رنگ (سیاه و سفید) و در حالی که این نسخه می تواند شارژ به صورت بی سیم آن را با یک پد شارژ بی سیم.

به کراوات بی سیم تجربه هم وجود دارد رایگان Klipsch اتصال برنامه. در این برنامه کاربران می توانند به روز رسانی earbuds تنظیم EQ, نمایش وضعیت باتری و مدیریت شفافیت کنترل.

هر سه نسخه در دسترس برای قبل از سفارش از امروز (ژوئیه 10).

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن