JVC آتش تلویزیون نسخه: ذخیره بیش از 25% در این مجموعه 55 اینچ 4K با ساخته شده در آتش جریان تلویزیون

انتخاب کنید تا JVC LT - 55CF890 فقط برای £ 350.55 امروز برای صرفه جویی بیش از £ 129 در این تلویزیون هوشمند 55

توسط POSHTIBANNEWS در 6 شهریور 1399

انتخاب کنید تا JVC LT - 55CF890 فقط برای £ 350.55 امروز برای صرفه جویی بیش از £ 129 در این تلویزیون هوشمند 55 اینچ با ساخته شده در آمازون آتش تلویزیون.

تلویزیون 4K در حال حاضر توسط £ 110 عظیم در کاریس کامپیوتر جهان در حال انجام فروش کاهش می یابد ، اما شما می توانید اضافی 5 ٪ تکه کردن این شماره را هنگامی که شما کد PRODUCT5 در صفحه eBay خرده فروش را وارد کنید.

LT-55CF890 معمولا به شما مجموعه ای از £ 479.99 ، به این معنی که شما در حال گرفتن یک معامله فوق العاده زمانی که شما دستگیر این تلویزیون فقط برای £ 350.55. نه تنها شما گرفتن یک صفحه نمایش خیره کننده 4K, اما شما همچنین دسترسی به ویژگی های تلویزیون آتش آمازون بدون پرداخت برای چوب جریان دریافت خواهید کرد.

آتش جفت تلویزیون کاملا با نخست ویدئو, اجازه می دهد کاربران آمازون را به بیشترین اشتراک خود را با رابط آتش. آتش تلویزیون قرار می دهد تمام جریان و در تقاضا خدمات خود را در یک مکان، به این معنی که شما نمی خواهد مبارزه برای دسترسی به نت فلی کس، یوتیوب، دیسکاوری، آی پلیر بی بی سی و بیشتر.

LT-55CF890 ویژگی های وضوح 4K همراه با HDR برای تصاویر روشن و دقیق با رنگ های عمیق, زنده. در همین حال، چهار پورت HDMI این دستگاه، دو پورت USB به نام های Wi-Fi و Bluetooth 5.0 اتصال آسان به کنسول های بازی ها و بیشتر را تضمین می کنند.

این تلویزیون همچنین شامل پشتیبانی از دستیار هوشمند آمازون الکسا است، به این معنی که شما می توانید از دستورات صوتی برای انجام هر کاری از تغییر کانال و درخواست به روز رسانی آب و هوا، به روز نگه داشتن نمرات ورزشی و حتی کنترل دیگر دستگاه های هوشمند از جمله چراغ های هوشمند و ترماستات ها استفاده کنید.

ذخیره بزرگ 25٪ در 55 اینچ JVC LT- 55CF890 تلویزیون 4K و آمازون آتش تلویزیون امروز با بازدید از کاریس کامپیوتر فروشگاه eBay جهان و ورود PRODUCT5 در پرداخت.


برای ارائه می دهد شگفت انگیز تر، ما را دنبال @TrustedDealsUK

ما ممکن است یک کمیسیون درآمد اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل است که ما می خواهیم مطمئن شویم که شما به خوبی مطلع و خوشحال از خرید خود را، به طوری که شما همچنان به ما برای خرید نیازهای مشاوره خود را تکیه می کنند.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب