آن را تبدیل به راه آسان تر برای دزدان دریایی فیلم جدید پس از سینماها بسته

به تعجب دقیقا هیچ کس آن را تبدیل به راه آسان تر به جریان فیلم به طور غیر قانونی در طول coronavirus مستند. در ا

توسط POSHTIBANNEWS در 26 اردیبهشت 1399

به تعجب دقیقا هیچ کس آن را تبدیل به راه آسان تر به جریان فیلم به طور غیر قانونی در طول coronavirus مستند.

در انگلستان سینما آغاز شده و بسته شدن در اواسط ماه مارس و آن را یک وضعیت مشابه در سراسر جهان است. به عنوان یک نتیجه, استودیو تصمیم به فشار برخی از فیلم منتشر شده بازگشت. اما دیگران مانند یخ زده 2, Star Wars: Rise of the Skywalkerو عضو شورای نظارت مدت تور جهانیشد, منتشر دیجیتالی به جای.

این بدون شک باعث شد تا سه بار به عنوان بسیاری از لینک ها به غیر قانونی جریان ظاهر می شود آنلاین از آغاز مستند دوره با توجه به فدراسیون در برابر سرقت کپی رایت (واقعیت).

مرتبط با: دزدی سطوح spiralled در طول coronavirus مستند

"نسخه دیجیتال قطعا آسان تر برای دزدان دریایی از تئاتر-فقط منتشر شده در آن به منظور رسیدن به یک دزد دریایی کپی از یک فیلم هنوز در سینما آزادی یک cammer نیاز به ضبط فیلم به طور مستقیم در نمایش فیلم" یک سخنگوی واقعیت گفت: بررسی مورد اعتماد.

"یک cammer است به احتمال زیاد گرفتار در سینما و یا نشت پس از آن می تواند ترسیم اگر آن را به نظر می رسد آنلاین. با دیجیتال منتشر شده آن را آسان تر برای دزدان دریایی به کپی و توزیع."

نسخه های دیجیتال نه تنها عاملی, البته, اما سینما و استودیو خود را پیدا گیر در یک intriguingly وضعیت چسبنده باشد.

عضو شورای نظارت مدت تور جهانی's digital انتشار یک موفقیت بود برای NBCUniversal که پس از آن اعلام کرد که به دنبال به جلو به زمانی که سینما مجاز به باز کردن دوباره آن قصد دارد به انتشار فیلم جدید در سینماها و در جریان خدمات در همان روز.

Odeon واکنش ممنوعیت تمام جهانی فیلم از همه از خود سینما.

واقعیت می گوید که "دو عمده نسخه های اخیر شاهد افزایش لینک از فوریه تا مارس" که آن را شناسایی کرده است به طور پیوسته افزایش تعداد لینک کلیک کنید برای غیر قانونی فیلم جریان در طول این مستند با تعدادی از لینک های بیش از دو برابر از فوریه تا آوریل است.

مرتبط با: یوتیوب شده است بهترین دوست ما در طول coronavirus مستند

"این جای تعجب است که شده است وجود دارد افزایش تقاضا برای محتوا در مستند دوره و در نتیجه افزایش اجتناب ناپذیر در دزدی دریایی نشان داده شده در نزدیکی trebling ما دیده ایم در جریان لینک" گفت: Kieron تیز مدیر عامل شرکت از واقعیت است.

"با این حال ضروری است به یاد داشته باشید که تنها راه قانونی از تماشای فیلم از طریق رسمی ارائه دهندگان. اگر شما دسترسی به محتوا را در هر راه که نمی remunerate محتوای ارائه دهنده این است که یک منطقه خاکستری: آن غیر قانونی است. این شامل لینک های غیر قانونی جریان سایت.

"هر سرقت لینکی که ما تشخیص را انکار حقوق دارنده از درآمد آنها به عنوان و همچنین تهدید سرمایه گذاری در آینده مطالب. دزدی دریایی است که هر گونه حقوق دارندگان بزرگترین رقیب و با آنلاین صوتی و تصویری مصرف طبیعی جدید این هرگز مهم تر بوده است برای محافظت از محتوا است."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن