Xiaomi است در مورد انتشار یک آی فون جدید SE 2 رقیب ؟

Xiaomi راه اندازی خواهد شد یک سری از "اکوسیستم محصولات" در آن زنده رویداد فردا. می تواند ما نیز در یک یا دو ؟

توسط POSHTIBANNEWS در 24 تیر 1399

Xiaomi راه اندازی خواهد شد یک سری از "اکوسیستم محصولات" در آن زنده رویداد فردا. می تواند ما نیز در یک یا دو ؟

این شرکت در جریان زندگی آغاز می شود در 8 صبح ET – که 1pm BST در اینجا در بریتانیا. شما می توانید لحن در در YouTube, Facebook و یا توییتر. همزمان رویداد خواهد شد در نظر گرفتن جایی برای آلمانی زبان مخاطبان است.

ما در حال انتظار برای دیدن Mi Band 5 و Mi TV Stick اما Xiaomi نیز اشاره از یک محصول است که مجموعه ای به نظر می رسد.

مرتبط با: بهترین گوشی های اندروید سال 2020 – 16 بهترین گوشی های در حال اجرا اندروید امروز

Xiaomi ecosystem product launch

استیون بای این شرکت جهانی محصول, مدیر, پاسخ به یک پست در Facebook بیان کرد که وجود دارد خواهد بود یک "مرموز تعجب" در این رویداد است.

وجود دارد برخی از پیشنهاد که تعجب محصول خواهد بود هیجان انگیز جدید از گوشی های هوشمند Xiaomi.

این رویداد لوگو تصویر بالا می دهد یک یا دو سرنخ برای تم ها خواهد شد که لمس در طول این رویداد. از جمله سرگرمی جریان (یک تلویزیون است که در تصویر) و یک دوربین گوشی آرایه.

تصویر دوربین آرایه منجر به حدس و گمان است که Xiaomi در مورد پرده یک گوشی جدید با high-end دوربین قابلیت های.

مرتبط با: بهترین گوشی های اندروید سال 2020 – 16 بهترین گوشی های در حال اجرا اندروید امروز

یک نشت در ماه مارس پیشنهاد کرد که یک بار کامل از جدید Xiaomi گوشی در حال راه آینده ما در Q3 سال 2020 (از طریق GizChina). این معلوم نیست که تلفن را برای پرده برداری از فردا, اما آن را احتمالا می تواند اواسط رنجر به همراهی اخیر رونمایی از Xiaomi Mi 10 نرم افزار.

Mi 10 نرم افزار همراه با یک برچسب قیمت سنگین در اطراف £1000 تا همه جدید در اواسط محدوده خواهر گوشی می تواند جذاب علاوه بر این به Xiaomi محدوده.

ما خواهد بود خوشحالم اگر این گوشی جدید بود Xiaomi Mi 10 SE است که در تست در حالی که با توجه به برخی از شایعات. Mi 9 SE بزرگ بود ارائه, با قیمت جذاب و مقدار زیادی از ویژگی های. آن را در حال حاضر امتیاز به عنوان بهترین آندروید تلفن تحت £350. ما منتقد گفت:

"Xiaomi Mi 9 SE یک pocketable شیشه ای و فلزی گوشی که احساس می کند و به نظر می رسد مانند یک گل سرسبد و با وجود یک RRP £349 آن را می توان برداشت تا برای زیر 300 £اگر شما در اطراف مغازه. این گوشی دارای یک 19.5:9, 5.97-اینچ صفحه نمایش است که ورزش Full HD با وضوح تا آن را واضح تر از این مقدار گرانتر آیفون XR."

ما به امید یک گوشی جدید است که تساوی مشابه جذاب سازش بین قیمت و امکانات با توجه به این که این برچسب قیمت بر روی Xiaomi Mi 10 نرم افزار آن را غیر قابل دسترس برای بسیاری از می تواند طرفداران و به خصوص در حال حاضر که اپل پا به مقرون به صرفه در بازار بار دیگر با آی فون SE 2.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن