است وجود دارد یک سیستم عامل iOS 14 ناحیه تناسلی بتا ؟

اپل و نطق اصلی WWDC رویداد نشان داد iOS 14 و ما در حال حاضر می دانم که آن را در دسترس برای دانلود به صورت ثبت

توسط POSHTIBANNEWS در 4 تیر 1399

اپل و نطق اصلی WWDC رویداد نشان داد iOS 14 و ما در حال حاضر می دانم که آن را در دسترس برای دانلود به صورت ثبت نام توسعه دهندگان. اما وجود دارد یک بتا عمومی?

اپل انجام شده است عمومی نسخه های بتا در آن بزرگ نسخه های جدید نرم افزار برای چند سال در حال حاضر, اجازه دادن به کسانی که پرداخت نمی سالانه توسعه دهنده هزینه یک شانس را به سعی کنید از تمام کسانی که ویژگی های جدید ماه پیش از انتشار عمومی.

است وجود دارد یک بتا عمومی برای iOS 14?

عمومی وجود دارد در iOS بتا 14 با این حال آن هنوز در دسترس نیست در جریان نطق اصلی WWDC اپل اعلام کرد که این بتا عمومی خواهد بود در دسترس در ماه جولای.

مرتبط: بهترین های iOS 14 ویژگی های

ما هنوز نمی باید تاریخ دقیق اما ما به شما به روز رسانی این صفحه: زمانی که اپل اعلام دقیق زمان و آموزش در مورد نحوه ثبت نام کنید.

این به این معنی شما لازم نیست که بیش از حد طولانی صبر کنید اگر شما مشتاق به سعی کنید برخی از ویژگی های جدید برای خودتان.

شما باید نصب iOS 14 بتا ؟

اینها نسخه های نهایی این نرم افزار خواهد شد و به احتمال زیاد بسیاری از اشکالات و ممکن است برنامه ناسازگاری که نمی توانید ثابت تا انتشار عمومی بعد از آن در سال به احتمال زیاد در اطراف این نسخه از آی فون 12.

اگر آی فون شما قصد نصب بتا عمومی در اصلی شما است و تنها دستگاه و سپس شما باید توجه داشته باشید که همه چیز ممکن است کار نمی کند به عنوان انتظار می رود.

معمولا بتا عمومی است کمی با ثبات تر از اوایل توسعه دهنده پیش نمایش. شما همچنین می خواهید دریافت OTA (بیش از هوا) به روز رسانی در طول بتا اجرا کنید که باید آدرس باگ ها و اضافه کردن ویژگی های بیشتر به عنوان آنها می آیند.

مرتبط: بهترین آیفون

این نیز مهم است به یاد داشته باشید که برنامه های است که ساخته شده توسط اپل نمی خواهد در عین حال دسترسی به ویژگی های جدید موجود در iOS 14. انتظار نداریم که قادر به انتخاب های مختلف برنامه به طور پیش فرض تا زمانی که iOS 14 برای همه در دسترس است و شما را پیدا خواهد کرد هر ویدجت از مورد علاقه خود را به توسعه دهندگان آماده به استفاده از حق دور. هنوز هم وجود دارد یک انتخاب دوباره طراحی اپل ویدجت است که نگاه بزرگ و یک بهبود بزرگ.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن