آیا ارزش خرید مرگ تابنده بر روی کامپیوتر ؟

نسخه PC از مرگ تابنده می رسد در اواخر این ماه و ما به صرف چندین ساعت با این بازی چهار فصل اول. خوانده شده در ب

توسط POSHTIBANNEWS در 11 تیر 1399

نسخه PC از مرگ تابنده می رسد در اواخر این ماه و ما به صرف چندین ساعت با این بازی چهار فصل اول. خوانده شده در برای پیدا کردن دقیقا آنچه که ما فکر Kojima Productions پورت و این که آیا آن را به ارزش خرید مرگ تابنده بر روی کامپیوتر.

برای دهه ها افتاده اند به تاسیس گروه فیلم و کنوانسیون های که باعث می شود آنها را آسان به افتراق. شما همیشه چیزی تشخیص این که آیا آن را به کاوش در سیاه چال یا رها کردن بر روی یک آلاینده نقشه به دوک آن را با دیگر بازیکنان.

کوجیما تولید را مرگ تابنده بود شگفت انگیز قاعده مستثنی دادن تا بازی چشم انداز زمانی که آن را برای اولین بار وارد به طور انحصاری بر روی PlayStation 4 در ماه نوامبر سال 2019. آن زن شجاع و پلاریزه تجربه ای که شکست و زمین جدید را با آن روایت نامتعارف و مکانیکی رویکرد ما به سادگی دیده می شود هرگز قبل از.

در یک صنعت که در آن چیزهایی که اغلب تکراری پس از آن طراوت بود. که متوقف نمی هیدئو کوجیما آخرین پروژه از بودن شدیدا پلاریزه هر چند. آن را طولانی و پیچیده است و نیاز به مقدار زیادی از تعهد به واقعا تجربه خود را در آنچه که ساخته شده آن را بسیار فوق العاده است. این نیز تکراری در وظایف آن را به شما ارسال می شود در تا حد زیادی در خدمت آن داستان سرایی بود اما خیلی تلخ یک قرص خود را به برخی از.

بحث در اطراف آن آزاد شد و پس از خوش و جای تعجب فاقد سمیت با توجه به این موضوع است. بازیکنان فریاد شد بازی را هزاران مثبت و منفی از پشت بام ها و در نظر گرفتن زمان به تشریح دقیقا چه هیدئو کوجیما و شرکت انجام شده بود. اما برای بخشی بهتر از یک سال آن را محدود شده است به یک پلت فرم واحد. این تغییرات با آینده PC پورت است که یک دستاورد فنی از سوی استودیو.

مرتبط: بهترین بازی PC

Death Stranding

من اعطا مرگ تابنده معتبر 5/5 نمره پشت در اصلی من در نقد و بررسی و شجاعانه ایستاده است که ستایش. حتی در حال حاضر من در تلاش برای توصیف دقیقا به همین دلیل من میپرستم آن بسیار و چرا تازه واردین نباید دریغ هنگام پریدن به آن عجیب و غریب در جهان پس از آخرالزمانی با یک ذهن باز.

مرگ چیست تابنده به بازی بر روی PC?

توسعه داخلی در Kojima Productions, این پورت دقیق اقتباس از PS4, اصلی, البته با یک خوش آمدید, مجموعه ای از زنگ ها و سوت دیده نمی شود در وانیلی انتشار. ارائه شما با سیستم مورد نیاز است. از آن آسان است به افزایش بالاتر از نسخه کنسول برتر, تصاویری بهبود عملکرد و گسترده تر از میدان دید واقعا را از مرگ تابنده جهان برای زندگی است.

من بازی این بازی بر روی دو setups که هر دو مجهز آمد با RTX کارت و آن را بی اهمیت به پیش افتادن از 60 فریم در ثانیه در هر دو 1080p و p 1440 قطعنامه "بسیار بالا" تنظیمات. شما می توانید تنظیم گرافیکی با ایستگاه از پیش تنظیم و پیچیده تر گزینه هر زمان که شما مانند اکثریت که نمی نیاز به یک راه اندازی مجدد برای پیاده سازی. این به این معنی شما آزاد هستید برای پیدا کردن یک تعادل بین بصری و جلال و عملکرد قابل اعتماد قبل از تنظیم خود را تحویل.

مرتبط با: آخرین ما 2 نقد و بررسی

Death Stranding

با توجه به تکرار برای اولین بار زد در قفل شده اما فوق العاده ثابت 30 فریم در ثانیه تفاوت در این است که صادقانه تحول در اینجا. حصول اطمینان از شما نمی سقوط در حالی که مرور در جهان روی حیله و تزویر زمین و با دقت هدف قرار دادن دشمنان به مراتب آسان تر در حال حاضر و احساس رضایت بخش تر به عنوان یک نتیجه. مقدار مساوی از صبر و شکیبایی و مهارت مورد نیاز است برای دیدن اکثر ماموریت ها از طریق, اما اضافه شده عملکرد قطعا ضرری ندارد.

کوجیما تولید ثانیهبه عنوان تضمین که تمام ویژگی های اضافی و به روز رسانی اضافه شده به نسخه کنسول را شامل می شوند در اینجا از ابتدا. این شامل به طور کامل برجسته عکس حالت من تلاش به جلو و خودم را دور از در باز کردن ساعت. این یکی از بهترین من تا کنون دیده می شود, اجازه می دهد شما را به سفارشی کردن گزینه های بی پایان مانند شخصیت به شمار رنگ رنگ مرزها عمق میدان و بیشتر. بسیاری از عکس حالت اولیه به یک گسل اما این یکی هر چیزی است ،

همچنین این اولین بار دیده ایم که Decima موتور اجرا بر روی هر چیزی خارج از کنسول پلی استیشن. به قدرت هر دو مرگ تابنده و افق صفر سحر این است که هیجان انگیز نگاه اجمالی به آنچه در این تکنولوژی قادر خواهد بود در بیشتر سخت افزار قدرتمند مانند بالا پایان بازی سکوهای و آینده PS5. البته این نسخه از موتور اما با قابلیت های بیشتر از همیشه قبل از و شاید باز یک مورد که چرا انحصاری کنسول باید تنزل به گذشته است.

کامپیوتر پارسه برخی از سرگرم کننده لوازم آرایشی و بهداشتی موضوعات و ماموریت های منحصر به فرد بر اساس نیمه عمر به نگاه به جلو به آن است توسعه یافته در همکاری با شیر خود را. متاسفانه من تا به حال زمان به سعی کنید این ماموریت برای خودم و برداشت من محدود به چهار فصل اول, اما آن را بسیار عالی برای دیدن کسانی که در این پلت فرم دریافت چند پاداش اضافی پس از انتظار نیست. Kojima Productions گرفته است این پورت بسیار جدی است که صادقانه یک نفس از هوای تازه زمانی که بسیاری از پورت ها تنبل سازگاری از خود کنسول عموزاده.

مرتبط: افق – Forbidden غرب

Death Stranding

اگر شما هنوز به تجربه مرگ تابنده و PC توسط پلت فرم خود را از انتخاب این خواهد بود مسلما بهترین راه برای تجربه کوجیما تولید را اولین تفرج. آن را به نظر می رسد و بهتر از همیشه در سخت افزار مناسب است که یک دستاورد بزرگ داده اصلی در حال حاضر چیزی خاص در حق خود است. محتوای منحصر به فرد خواهد بود امیدوارم به مراتب بیشتر از چند سیلی هم ماموریت اضافه کردن یک لایه اضافی از ماده به کوجیما است اما ما باید صبر کنید و پیدا کردن.

هنوز هم وجود دارد یک حس زیبایی آرام به مرگ تابنده پیدا کنم تقریبا سرخوشی. پله بیش از گذشته شیب دار inclines از یک کوه تنها به استقبال توسط brutalist منظره حیرت انگیز است. تبدیل به یک آبشار از احساسات به عنوان یک آهنگ کامل انتخاب utters به soundscape به شما به عنوان نزول به سمت تمدن امید وحشت است که پرسه زدن در این زمین را متوقف کند شما در آهنگ های خود را هنگامی که خود را در ثانیه به دور از ایمنی. مثل من گفت: "این سخت است برای توصیف اما نباید از دست رفته.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن