آیفون SE معامله: 60GB برای تحت £26 یک ماه – بهترین پیشنهاد در عین حال

ثبت نام برای این O2 آیفون SE قرارداد معامله و پرداخت تنها £25.50 یک ماه برای 60GB از اطلاعات بدون هیچ هزینه در

توسط POSHTIBANNEWS در 17 اردیبهشت 1399

ثبت نام برای این O2 آیفون SE قرارداد معامله و پرداخت تنها £25.50 یک ماه برای 60GB از اطلاعات بدون هیچ هزینه در صف مقابل به نگرانی در مورد.

تا £204 در cashback به ادعای این 60GB تعرفه از O2 برای نام تجاری جدید آی فون SE سقوط از £34 یک ماه برای فقط £25.50 یک ماه لود نامحدود دقیقه و متون به بوت.

با هیچ هزینه در صف مقابل به صحبت می کنند و یا شما قادر خواهید بود به ادعای cashback خاص برای صدور صورت حساب ماه برشمرد و رسیدن به نرخ فوق العاده £25.50 یک ماه. با توجه به اینکه آیفون SE فقط آمار بازار و آبدار 60GB از کمک هزینه داده این معامله نیست و بیش از حد نخ نما در همه.

آیا نمی شود فریب خورده خود را به نام آیفون SE است که در واقع اپل جدیدترین گوشی های هوشمند, هر چند شما نمی تواند به اشتباه در فکر آن نیست دقیقا شبیه به یک آی فون جدید و نه آن را کاملا منحصر به فرد به نام.

تکرار دوم اپل تلاش و مناسب گوشی مقرون به صرفه, آی فون جدید SE اتحاد به پایان رسید تا یکی از مورد علاقه ما گوشی های هوشمند از سال 2020 تا کنون. ارائه 4.7 اینچ صفحه نمایش آیفون SE می اندازد و آن را به یک طراحی برای اولین بار معرفی شده با آیفون 6 با یک سنگین پیشانی و چانه گودی که در آن شما پیدا کردن Touch ID مجهز به دکمه صفحه اصلی و شیشه عقب را به پایان برساند.

دیگر ویژگی های مشابه به آیفون 8 شامل آن IP67 مقاوم در برابر آب امتیاز در کنار فقدان یک جک صوتی 3.5 میلیمتری برای هدفون های سیمی (RIP سیمی موسیقی).

جمع و جور در طراحی و سپس آی فون SE است که قطعا یک برکت و رحمت برای کسانی که begrudging جهان همیشه در حال گسترش صفحه نمایش از زمان flagships. بهتر است هنوز هم اگر شما به دنبال یک ارزش ارتقا از آی فون خود را 8 یا زودتر این قطعا کنه بسیاری از جعبه به ویژه هنگامی که شما در نظر چه در محل کار و در زیر هود.

لود شده با همان A13 Bionic چیپ ست است که ویژگی های در اپل در حال حاضر آی فون 11 گل سرسبد خانواده آیفون SE در حالی که به مراتب بیشتر مقرون به صرفه انجام می دهد مانند یک سیب را بالا ردیف آی فون. اگر چه بسته بندی تک سنسور 12MP لنز با f/1.8 دیافراگم و سپس آن را هنوز هم می تواند برخی از ترک خوردگی جرقه بزند که پایین می آید چشمگیر پردازش تراشه های خود را. این به این معنی که در شرایط نوری خوب آیفون SE است که در تاریخ همتراز با امثال آی فون 11 Pro Max و سایر قفسه بالا گوشی های هوشمند در بازار در حال حاضر. حتی بدون یک دو بسته سنسور آیفون SE هنوز هم می آید مجهز به حالت عمودی برای آن ردیف بالا Instagram عکس.

یک گوشی به خصوص برای کسانی که به دنبال کاهش هزینه ها و چشم پوشیدن یک گوشی است که باعث آسیب مضمن با آن اندازه خالص آیفون SE یکی از بهترین گزینه های خارج وجود دارد به ویژه هنگامی که لود شده با 60GB از داده ها در این impeccably قیمت O2 طرح است.


برای بیشتر شگفت انگیز ارائه می دهد, ما را دنبال کنید @TrustedDealsUK

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن