آیفون 12 صف ممکن است همه استفاده از صفحه نمایش OLED با

برای چند سال گذشته اپل گوشی های هوشمند شده اند مخلوطی بین ال سی دی و صفحه نمایش OLED با مدل های پایین تر پایان

توسط POSHTIBANNEWS در 18 تیر 1399

برای چند سال گذشته اپل گوشی های هوشمند شده اند مخلوطی بین ال سی دی و صفحه نمایش OLED با مدل های پایین تر پایان با استفاده از ال سی دی در حالی که گران تر عرضه می کنند با استفاده از OLED. که انتظار می رود تغییر در این سال به دلیل با توجه به یک گزارش از شاخص Nikkei به نظر می رسد که اپل در کل آیفون 12 صف خواهد شد استفاده از صفحه نمایش OLED.

تبلیغات

این در واقع تأیید میکند ادعای ما را شنیده بود در ژانویه 2019 که ادعا کرد که اپل از سال 2020 وارد زمین خواهد بود 100% OLED. آن را نیز تأیید میکند برخی از ادعاهای ما تا به حال شنیده ام یک زن و شوهر از سال پیش که گفت که کل آیفون 12 صف OLED استفاده خواهد کرد و این که مدل پایه می تواند در قیمت به عنوان کم به عنوان $649.

در علاوه بر این به طور بالقوه آشکار نمایش از آی فون 12 ترکیب این گزارش همچنین تایید آنچه که ما از شنیدن شده است به تازگی, و است که اپل می تواند فرار از جمله لوازم جانبی با آیفون 12. از آن خواهد شد به احتمال زیاد هنوز هم می آیند با یک کابل شارژ اما آن را ببینید اپل خندق چیزهایی مانند EarPods و همچنین آداپتور برق.

برخی از دلایل این است که ظاهرا با توجه به کاهش هزینه و همچنین به طور بالقوه عوامل محیطی. با توجه به این که بسیاری از ما در حال حاضر یک USB آداپتور برق وجود دارد یک شانس ما ممکن است نه لزوما نیاز به یک جدید. این می تواند یک تصمیم بحث برانگیز به عنوان برخی ممکن است احساس کمی "فریب خورده" اما ما باید منتظر بمانیم و ببینیم تا آن را با یک دانه نمک ،

در زمینه اپل >تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره آی فون و آی فون 12. منبع: 9to5mac



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن