آیفون 12 می تواند با استفاده از Qualcomm X60 5G مودم

با توجه به شایعات اپل, آیفون, 12 خواهد شد از ویژگی های پشتیبانی برای 5G. در یک گزارش جدید DigiTimes (paywall)

توسط POSHTIBANNEWS در 29 خرداد 1399

با توجه به شایعات اپل, آیفون, 12 خواهد شد از ویژگی های پشتیبانی برای 5G. در یک گزارش جدید DigiTimes (paywall) انتشار است که ادعا می کنند که اپل شریک TSMC است که انتظار می رود برای شروع تولید A14 چیپست این ماه که ما فرض نیست خیلی تعجب آور اما آنچه جالب است این ادعا که TSMC نیز ساخت Qualcomm X60 مودم را پیدا خواهد کرد که راه خود را به آی فون 12.

تبلیغات

بنابراین به همین دلیل است که جالب است ؟ دلیل این است که با توجه به شایعات قبلی این بود که به طور گسترده ای بر این باور و انتظار می رود که اپل در واقع می توان با استفاده از X55 مودم. این X60 واقع شد اعلام کرد در اوایل سال جاری و اعتقاد بر این است که گوشی هایی که امکان استفاده از جدیدتر مودم را راه اندازی در سال 2021 به طوری که آن را جالب و کمی ناقص است که اپل ممکن است برای اولین بار به استفاده از آنها در این سال است.

برای کسانی که بدانم در مورد این 5G مودم و چرا آنها مهم آنها انجام دهد. این X50 شد کوالکام اولین 5G مودم و محدودیت آن این بود که آن هم می تواند تنها با اتصال به یک mmWave شبکه و یا یک زیر 6GHz شبکه. جانشین خود X55 می تواند با اتصال به هر دو اما نه در همان زمان. این X60 از سوی دیگر خواهد بود قادر به اتصال به هر دو و گرد هر دو شبکه به این معنی است که آن می تواند در تئوری ترکیب اطلاعات جریان از فرکانس های مختلف است که به نوبه خود در ارائه سرعت سریع تر.

این X60 نیز ساخته شده است در 5nm روند به این معنی که آن را نه تنها می تواند انجام کار بیشتر در مقایسه با X50 یا X55, اما آن نیز بیشتر خواهد بود انرژی کارآمد است که مهم است به عنوان 5G بدون شک تاثیر بر عمر باتری است. نیازی به گفتن نیست که این ها باید با یک دانه نمک ،

در زمینه اپل >تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره 5g, آی فون, آی فون 12 و کوالکام. منبع: macrumors



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن