آیفون 12 A14 RAM جزء سطوح در توییتر

با آی فون 11 ورزشی A13 Bionic چیپست آن است که تا حد زیادی انتظار می رود که با آیفون 12 اپل می تواند معرفی جدید

توسط POSHTIBANNEWS در 7 مرداد 1399

با آی فون 11 ورزشی A13 Bionic چیپست آن است که تا حد زیادی انتظار می رود که با آیفون 12 اپل می تواند معرفی جدید A14 چیپ ست. یا نه که اتفاق می افتد باقی مانده است دیده می شود اگر چه با توجه به شرکت نسخه های قبلی آن را تقریبا احساس می کند مانند یک تضمین است که اتفاق خواهد افتاد.

تبلیغات

در حال حاضر به لطف یک صدای جیر جیر توسط Mr-سفید در توییتر او به اشتراک گذاشته تصاویر از آنچه به نظر می رسد A14 رم جزء در توییتر. Mr-سفید شناخته شده است را به صورت کاملا دقیق با نشت وجود دارد یک فرصت خوب است که آنچه که ما شاهد در حال حاضر می تواند این معامله واقعی است. زمان نشت همچنین نباید خیلی تعجب آور با توجه به این که ما تنها چند ماه به دور از آی فون 12 ساخته شده رسمی پس از آن است که بیش از ممکن است که اپل شرکای در حال حاضر شروع فرایند تولید.

آن است که غیر ممکن است برای گفتن چه مقدار RAM آیفون 12s خواهد بود بسته بندی بر این اساس به بیرون درز تصویر اما آخرین ما شنیده اپل می تواند به آن مدل بالاتر پایان RAM بیشتری نسبت به سلف خود که در آن آنها می توانند بسته 6GB رم در آیفون 12 نرم افزار و نرم افزار Max مدل در حالی که مدل های دیگر می توانید در ادامه به ویژگی های 4GB RAM.

گفت: ما به عنوان قبل از این تفاوت نباید بیش از حد آشکار است. اپل قبلی نسل اپل با استفاده از 4GB رم و انجام فقط خوب بنابراین ما می توانیم حداقل انتظار عملکرد مشابه.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره آیفون, آیفون 12 و SoC.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن