iOS 14 بتا به ظاهر تایید کوچکتر آیفون

با توجه به شایعات اپل را به راه اندازی چهار مدل های آیفون در این سال است. چه جالب این است که یکی از مدل های مد

توسط POSHTIBANNEWS در 4 مرداد 1399

با توجه به شایعات اپل را به راه اندازی چهار مدل های آیفون در این سال است. چه جالب این است که یکی از مدل های مدل پایه به طور دقیق در یک کوچکتر 5.4 اینچ بدن نسبت به 6.1 اینچی و 6.8 اینچ مدل. صرفه جویی برای آیفون, SE, اپل منتشر نشده گل سرسبد آیفون در چنین کوچک بدن برای مدتی در حال حاضر.

تبلیغات

البته کسانی که شایعات و مقدار سهام واقعا باید در اختیار آنها قرار گیرد اما با توجه به 9to5Mac آنها کشف شواهدی که نشان می دهد که مانند یک آیفون می تواند در واقع در کار می کند. این می آید در قالب نمایش زوم که به نظر می رسد اشاره در رزولوشن پایین تر است که می تواند برای شایعه 5.4 اینچ مدل.

برای کسانی که آشنا نیستند صفحه نمایش زوم یکی از ویژگی های iOS است که باعث می شود متن و آیکون های بزرگتر. این است که با کاهش رزولوشن به بعد کوچکترین آیفون, بنابراین برای مثال هنگامی که با استفاده از آی فون XS حداکثر و آی فون 11 Pro حداکثر وضوح روشن است و از اصل آن به 5.8 اینچ رزولوشن صفحه نمایش.

در حالی که این به هیچ وجه تضمین می کند که یک آیفون کوچکتر است در توسعه آن را بسیار قانع کننده ای استدلال. آن را با یک دانه نمک در حال حاضر, اما ما باید صبر کنید تا زمانی که هر دو ماه سپتامبر و یا اکتبر جدید اپل اعلام کرد برای دریافت تاییدیه رسمی.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره iOS, Ios, 14, آیفون و آیفون 12. منبع: 9to5mac



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب