مخترع ایجاد یک Virtual ماشین زمان است که اجازه می دهد تا او را به سفر به عقب در زمان

زمان ماشین آلات معمولا چیزهای تخیلی و اینکه آیا یا نه این چیزی است که انسان قادر خواهد بود برای رسیدن به یک رو

توسط POSHTIBANNEWS در 23 تیر 1399

زمان ماشین آلات معمولا چیزهای تخیلی و اینکه آیا یا نه این چیزی است که انسان قادر خواهد بود برای رسیدن به یک روز است که واقعا هر کسی را حدس بزنید. اما مخترع لوکاس ایجاد کرده بسیار عالی دیگر که در آن از طریق دستگاه های مانند ضربه محکم و ناگهانی عینک او ایجاد کرده مجازی ماشین زمان است که اجازه می دهد تا او را به سفر به عقب در زمان به شیوه ای صحبت کردن.

تبلیغات

اساسا چه لوکاس انجام داده است در حالی که با پوشیدن ضربه محکم و ناگهانی عینک او ثبت کرده است زندگی خود و با استفاده از آن ضبط فیلم این اجازه را به او دوباره هر لحظه در زمان که من در واقعیت مجازی. مسلم این تنها اجازه می دهد تا لوکاس دوباره او را ثبت و آن را نیز اجازه نمی دهد او را به ارتباط برقرار کردن با "گذشته" اما آن است که هنوز هم یک بازی بسیار عالی و سرگرم کننده ایده با این وجود.

آن است که کمی از اغراق به آن تماس بگیرید, سفر در زمان, اما شما می توانید فکر می کنم از آن به عنوان یک مفصل تر راه از مرور گذشته خود را, عکس ها و ویدئوها اما با این مزیت اضافه شده بودن قادر به دیدن آن اول شخص دیدگاه به لطف عینک پوشیدنی. حرکت نزولی خود را از زمان راه اندازی است که عینک تنها اجازه می دهد تا برای ضبط تا یک دقیقه در یک زمان به علاوه او همچنین نیاز به یک دسته از دیسک های سخت فقط به حفظ همه چیز.

مانند ما گفت که آن را هنوز هم یک پروژه عالی و اگر شما حدود 30 دقیقه یا تا به فراغت شما می توانید پروژه خود را در ویدئو بالا.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره واقعیت افزوده (AR) واقعیت مجازی (VR) و با تکنولوژی پوشیدنی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن