اینتل ببر دریاچه پردازنده خواهد شد از ویژگی های تراشه مبتنی بر حفاظت از نرم افزارهای مخرب

وقتی که می آید به حفاظت از کامپیوتر شما در برابر نرم افزارهای مخرب اکثریت مردم تکیه بر نرم افزار است. این نرم

توسط POSHTIBANNEWS در 27 خرداد 1399
وقتی که می آید به حفاظت از کامپیوتر شما در برابر نرم افزارهای مخرب اکثریت مردم تکیه بر نرم افزار است. این نرم افزار می تواند واقعا تنها بسیار و ممکن است به خصوص موثر در برابر انواع خاصی از عفونت های مخرب مانند کنترل جریان ربودن حملات که ممکن است تشخیص داده نمی شود به عنوان آنها تمایل به پنهان شدن در پشت مشروع کد.
تبلیغات

خبر خوب این است که در حال حرکت به جلو اینتل اعلام کرده است که با شروع آن ببر دریاچه پردازنده آنها خواهد ساخت سخت افزار مبتنی بر حفاظت از نرم افزارهای مخرب. این خواهد شد در فرم اینتل کنترل جریان اجرای تکنولوژی است که به گفته این شرکت قادر خواهد بود برای محافظت از کاربران در برابر حمله ما در بالا ذکر شد.

با توجه به اینتل "Intel CET ارائه می دهد توسعه دهندگان نرم افزار دو قابلیت های کلیدی برای کمک به دفاع در برابر کنترل جریان ربودن malware: غیر مستقیم شعبه ردیابی و سایه پشته. غیر مستقیم شعبه ردیابی ارائه غیرمستقیم شعبه حفاظت برای دفاع در برابر پرش/تماس-oriented programming (JOP/COP) روش حمله. سایه پشته ارائه آدرس بازگشت حفاظت برای کمک به دفاع در برابر بازگشت-oriented programming (ROP) روش حمله."

اینتل همچنین گفت که آنها در حال کار با مایکروسافت برای ادغام این ویژگی را در ویندوز 10 اگر چه آن را فقط کار بر روی جدیدتر کامپیوتر است که با استفاده از پردازنده های اینتل که CET دستورالعمل. اینتل در این آتش سوزی در سال های اخیر بیش از برخی سوء استفاده ها مانند بحران و شبح. امیدوارم با این حمایت های اینتل قادر خواهد بود برای جلوگیری از شبیه مجادلات در آینده است.

در زمینه کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره هک, اینتل, نرم افزارهای مخرب و امنیتی است. منبع: اتاق خبر.اینتل



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن