Instagram شما نیاز به دریافت مجوز قبل از تعبیه پست در وب سایت خود

قوانین کپی رایت گاهی اوقات می تواند کمی گیج کننده به خصوص با متوسط دیجیتال است که ما با این روز است. برای برخی

توسط POSHTIBANNEWS در 17 خرداد 1399
قوانین کپی رایت گاهی اوقات می تواند کمی گیج کننده به خصوص با متوسط دیجیتال است که ما با این روز است. برای برخی از ایده این است که اگر شما در حال رفتن برای عموم به اشتراک گذاشتن چیزهایی که در رسانه های اجتماعی مانند Twitter, Facebook و Instagram, مشخصات فنی, شما همچنین باید انتظار آن را می توان مورد استفاده مجدد قرار و یا اعلان مجدد.
تبلیغات

اما طرف دیگر سکه ادعا می کند که پس از آن هنوز هم از لحاظ فنی کار خود را, شما باید قادر به کنترل است که با استفاده از آن و جایی که از آن استفاده می شود. متاسفانه برای نشریات و یا کاربران که به شدت تکیه بر تعبیه Instagram پست در وب سایت خود را به نظر می رسد همه چیز در مورد به دریافت کثیف به دلیل Instagram کرده و ادعا کرد که آنها ارائه نمی دهد یک sub-مجوز به پست های جاسازی شده.

در ایمیل ارسال شده به Ars Technica "در حالی که شرایط ما اجازه می دهد تا ما را به اعطای یک sub-مجوز ما نمی گرانت یکی برای ما تعبیه شده API. پلت فرم ما نیاز به سیاست های اشخاص ثالث که لازم است از حقوق قابل اجرا دارندگان حقوق. این شامل تضمین آنها یک مجوز برای به اشتراک گذاشتن این مطالب اگر مجوز توسط قانون مورد نیاز است."

برای قرار دادن آن را به سادگی به این معنی است که در حال حرکت به جلو اگر شما می خواهید برای قراردادن یک Instagram پست در وب سایت خود شما نیاز به کسب مجوز از اصلی پوستر در غیر این صورت شما می توانید به خودتان پیدا کنید در پایان یک حق طرح دعوی در دادگاه.

این می آید به عنوان نیوزویک بود شکایت کرد توسط عکاس الیوت McGucken که در آنها تعبیه شده یک عکس از او در پست خود بودند اما بعد از شکایت برای نقض قوانین حق تکثیر. این نشریه ادعا می کند که Instagram را sublicense گسترش به تعبیه تکنولوژی که بیانیه فوق در حال حاضر به نظر می رسد به رد.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره Instagram و قانونی است. منبع: arstechnica



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن