تست اینستاگرام جایگزینی جستجو با رِل

اینستاگرام اخیرا ً یک ویژگی جدید را راه اندازی کرد که بخشی از خدمات آن به نام Reels است. این نسخه و پاسخ به Ti

توسط POSHTIBANNEWS در 25 مرداد 1399

اینستاگرام اخیرا ً یک ویژگی جدید را راه اندازی کرد که بخشی از خدمات آن به نام Reels است. این نسخه و پاسخ به TikTok اینستاگرام است، اگر چه با توجه به اینکه در اینستاگرام دفن شده است که در حال حاضر پر از ویژگی های بسته بندی شده است، ما تصور می کنیم که ممکن است کمی سخت برای کاربران برای پیدا کردن چگونگی استفاده از آن.

تبلیغات

به همین دلیل است که به عنوان یک شگفتی به یاد بگیرند که برای برخی از کاربران اینستاگرام، به نظر می رسد که این شرکت در تلاش است از طراحی جدید با برنامه خود، جایی که آنها را جایگزین دکمه جستجو در ردیف ناوبری پایین برای یک دکمه Reels. ایده پشت آن این است که با قرار دادن رِیِل ها برجسته تر، کاربران قادر خواهند بود آن را به راحتی پیدا کرده و ویدئوهایی را بکنند یا تماشا کنند.

جستجو از بین نمی ره، واضحه که دکمه جستجو از آن زمان به بالای صفحه منتقل شده است. اگر این تغییرات را نمی بینید، نگران نباشید چون به نظر می رسد مانند یک تست سمت سرور است. •اینکه آیا اینستاگرام می چسبد یا نه با این طراحی جدید همچنان دیده می شود، اگرچه این یک حرکت کاملاً بی سابقه نیست.

قبلاً وقتی اینستاگرام ویژگی IGTV خود را راه اندازی کرد، دسترسی به آن نیز به طور برجسته در صفحه اصلی برنامه قرار داده شد، اگرچه این شرکت بعدها آن را حذف کرد. ممکن است که این تغییرات موقتی باشند تا زمانی که رِیِل در محبوبیت دست به دست می دهد، یا حتی ممکن است به یک ویژگی اصلی تبدیل شود، چه کسی می داند؟

در عمومی . برای اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار ها و اینستاگرام. منبع: androidpolice



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن