نمایش مشخصات عمومی Reels در حال حاضر در سراسر جهان راه اندازی شد

در حال حاضر سرنوشت تیک تاک در تعادل به سر می بره. رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ پیش از این به دنبال ممنوعیت ب

توسط POSHTIBANNEWS در 20 مرداد 1399

در حال حاضر سرنوشت تیک تاک در تعادل به سر می بره. رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ پیش از این به دنبال ممنوعیت برنامه درست بود، اما بعدها تغییر کمی از قلب که در آن او به app 45 روز به دنبال یک خریدار از ایالات متحده برای نجات خود را داشت. آخرین بار که شنیدیم، مایکروسافت پیشتاز به عنوان یکی از شرکت هایی است که می توانست آنها را به دست آورد.

تبلیغات

در حالی که ما صبر کنید تا ببینیم چه اتفاقی می افتد، در این بین به نظر می رسد که اینستاگرام به طور بالقوه پر کردن این خلاء به عنوان آنها از زمان اعلام رقیب TikTok در قالب Reels. حالا، ريلس در سال 2019 دوباره پرتاب شد اما به تعداد انگشت شماری از کشورها محدود بود. با این حال ، این اطلاعیه نشان داد که Reels در حال حاضر در سراسر جهان در دسترس خواهد بود ، از جمله در آمریکا.

در حالی که TikTok بسیار در این فضا تاسیس شده است، اینستاگرام مجموعه خود را از کاربران وفادار نیز هست. به علاوه این واقعیت که آن را به برنامه اینستاگرام پخته شده است به این معنی است که کاربران نیاز به دانلود یک برنامه جدید برای شروع استفاده از Reels, که می تواند کمک به افزایش تصویب آن. اینستاگرام موفقیت هایی را با ویژگی های مختلف "قرض گرفته شده" مانند داستان ها دیده است، بنابراین شاید شرکت می تواند آن را با Reels بکشد.

بنابراین اگر می خواهید با Reels شروع کنید، کافی است اینستاگرام را راه اندازی کنید، به صفحه دوربین بروید و Reels را انتخاب کنید و باید خوب بروید.

در عمومی . برای اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار ها و اینستاگرام. منبع: about.instagram



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن