iMacs در حال اجرا هستند کم در سهام جلوتر از پتانسیل تجدید

با توجه به شایعه های اخیر آن پیشنهاد شد که اپل می تواند پرده برداری طولانی سر رسیده iMac refresh در WWDC سال 2

توسط POSHTIBANNEWS در 22 خرداد 1399

با توجه به شایعه های اخیر آن پیشنهاد شد که اپل می تواند پرده برداری طولانی سر رسیده iMac refresh در WWDC سال 2020 است. چه چیزی باعث این بازخوانی به خصوص هیجان انگیز است که در آن می تواند هنگامی که اپل در نهایت به معرفی یک نام تجاری جدید طراحی به مانیتور که در آن ظاهرا از آن می تواند قرض گرفتن زبان طراحی از iPad Pro.

تبلیغات

معلوم نیست چقدر درست این شایعات هستند اما آن را شروع به احساس می کنید مانند آن می تواند درست باشد. دلیل این است که با توجه به آنلاین, فروشگاه اپل متوجه شده که 27 اینچ iMac است که در حال حاضر خارج از بورس. معمولا اپل تلاش می کند بهترین خود را به نگه داشتن محصولات در انبار ، اما با توجه به این که آن را در حال حاضر خارج از بورس آن است که این باورند که دلیل این است که اپل قصد به روز کردن کامپیوتر به زودی.

لازم به ذکر است که این تنها به نظر می رسد به درخواست به 27 اینچ iMac مدل. کوچکتر 21.5-inch iMacs هنوز هم در سهام و در دسترس هستند به کشتی است. که می شود گفت این موضوع ما را کمی گیج. این به آن معنا است که تجدید خواهد شد تنها به پوشش 27 اینچ مدل ؟ پس از همه, اپل بسیار سازگار با آن تازه است. ممکن است که وجود دارد می تواند بیشتر 21.5 اینچ مدل های سمت چپ همین دلیل است که هنوز هم در سهام اما این فقط حدس و گمان در بخشی از ما.

در هر صورت, آن را با یک دانه نمک در حال حاضر اما با توجه به این که iMac نشده است به روز شده در بیش از یک سال و بدون شک وجود دارد که آن را قطعا با توجه برای به روز رسانی. مطمئن شوید برای بررسی با ما در WWDC سال 2020 در 22 ژوئن برای جزئیات اگر وجود دارد هر گونه بود.

در زمینه اپل >کامپیوتر. جزئیات بیشتر در مورد نیکل Wwdc و Wwdc سال 2020 است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن