اگر اپل ساخته شده یک صفحه کلید مکانیکی این است که آنچه در آن می تواند مانند نگاه

تصویر های اعتباری – u/autinm @ قتبلیغاتاپل سحر و جادو صفحه کلید کاربردی و تا آنجا که به همراه کیبورد با کامپیو

توسط POSHTIBANNEWS در 2 تیر 1399

تصویر های اعتباری – u/autinm @ ق

تبلیغات

اپل سحر و جادو صفحه کلید کاربردی و تا آنجا که به همراه کیبورد با کامپیوتر, نگران هستند, آنها فقط خوب کار می کنند و واقعا وجود دارد نه که خیلی به شکایت در مورد. اما برای صفحه کلید مکانیکی علاقه مندان در خارج وجود دارد, اگر چه اپل به یک روز خود را مکانیکی صفحه کلید ؟

با تشکر از کدها ایجاد شده توسط u/autinm و مشترک در ق ما ممکن است یک ایده و ما قطعا امیدواریم که این چیزی است که اپل به دنبال دارد. یکی از ویژگی های عالی این مفهوم است که آن را لمس نوار بر روی صفحه کلید خارجی به جای پخت آن را به طور مستقیم به لپ تاپ.

این اجازه می دهد اپل را لمس نوار قابلیت های آن در رایانه های رومیزی مانند iMac, iMac Pro یا نرم افزار مک. این نیست که عجیب و غریب از یک مفهوم زمانی که شما در نظر بگیرید که در گذشته دیده ایم اپل ثبت اختراع یک ایده مشابه اگر چه همانطور که با بسیاری از اختراع ثبت شده آن را سخت به بگویید که چه چیزی است که به سادگی یک ایده و یا آنچه در واقع می تواند یک محصول است که آنها در حال کار بر روی.

این اپل صفحه کلید مکانیکی مفهوم نیز از 65% انواع معنی است که آن را دور می کند با اختصاص داده شده تابع ردیف (جایگزین لمس نوار) و همچنین اختصاص داده شده numpad. آن را لزوما ممکن است یک صفحه کلید برای همه, اما با توجه به تعداد upvotes آن را دریافت کرده است بسیاری از اعضای صفحه کلید مکانیکی جامعه به نظر می رسد در هیئت مدیره با این ایده. در اینجا به این امید که اپل در نظر گرفتن توجه داشته باشید.

در زمینه اپل >مفاهيم >تبادل نظر. بیشتر بخوانید درباره صفحه کلید. منبع: ق



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن