من نمی توانم صبر کنید برای PS5, اما من نمی توان خرید یکی در راه اندازی – اینجا چرا

بین دیدنی انحصاری مانند Uncharted 4 و God of War, من فکر می کنم آن را کتمان حقیقت می گویند که خرید یک PS4 یکی

توسط POSHTIBANNEWS در 16 خرداد 1399

بین دیدنی انحصاری مانند Uncharted 4 و God of War, من فکر می کنم آن را کتمان حقیقت می گویند که خرید یک PS4 یکی از بهترین سرمایه گذاری های من تا کنون ساخته شده و پس از اخیر غیرواقعی 5 فاش تریلر, من نمی توانم صبر کنید تا ببینید چه سونی با جانشین آن. وجود دارد فقط یک چیز – من به هیچ وجه قصد خرید یک PS5 در راه اندازی.

در روح و انصاف و من را انتخاب کنید تا یک PS4 در راه اندازی یا یک تصمیم گیری است که من هنوز هم ایستاده. پس از همه, آن را تا زمانی که Batman: Arkham Knight در سال 2015 که هشتمین نسل از کنسول ها به حال اول سه گانه-A که نیاز به سخت افزار های جدیدتر. در حال حاضر ما هنوز برای دیدن هر گونه عمده اختصاصی اعلام کرد برای PS5. به عنوان آن می ایستد اکثر عناوین بزرگ مانند Assassin's Creed سالن پذیرایی خدای اودین نیز برای راه اندازی بر روی ایکس باکس سری X.

مرتبط با: PS5 آخرین اخبار

البته سونی دارای یک آینده جریان زندگی در این کتاب است که بیش از احتمال رفتن به حل این مشکل است. شایعه آسیاب تملق گوی بیش از امکان Silent Hill راه اندازی مجدد اما با توجه به وضعیت فعلی جهان می یابد خود را در من شک دارم که من می تواند تحت تأثیر حتی اگر یک جدید Metal Gear Solid اعلام شد (و من عاشق متال گیر).

آن را در حال حاضر دانش مشترک است که بیشتر از حد معمول طول عمر نسل هفتم کنسول های مستقیم عکس العمل 2009 بحران مالی با مصرف کنندگان بعید است به صرف پول در یک نام تجاری جدید کنسول در میان مجموعهای از اقتصادی. این زمان در اطراف چرخ ها در حال حاضر بیش از حد در حرکت به توقف ترمز بر روی یک کنسول جدید, راه اندازی, اما که نمی تواند دور از واقعیت است که به عنوان امنیت شغلی ضعیف و افسردگی بافندگی وجود دارد به مراتب بیشتر فشار دادن امور در دست جدید از یک کنسول بازی.

در علاوه بر این به کسانی که در حال مسائل من درست مانند هر دیگر PS Plus عضو در حال حاضر دارای یک کتابخانه بزرگ از عناوین دیجیتال که فقط در حال انتظار به بازی می شود. به خصوص با سنگین اضافه شده به این ماه line-up از جمله Call of Duty: WW2 و Star Wars: Battlefront II, من در حال حاضر یک بزرگتر به عقب کاتالوگ را از طریق مقایسه با هر کنسول من قبلا متعلق به.

مرتبط با: PS5 در مقابل ایکس باکس سری X

بنابراین اگر من ساعت های بی شماری از سرگرمی فقط در حال انتظار برای دریافت, چرا من یک قطره بزرگ نمد از پول نقد در یک نام تجاری جدید کنسول در حال حاضر زمانی که من به سادگی می تواند استفاده از فن آوری من در حال حاضر و انتخاب کنید تا یک PS5 در قیمت با تخفیف به پایین جاده ؟

که یک سوال روی حیله و تزویر است که من تصور است و هنوز برخی از پارسه درست در این لحظه. وجود دارد هیچ انکار که PS5 می تواند طلیعه چیزی بودن در برخی از باور نکردنی عناوین است که فراتر از هر چیزی PS4 می تواند ارائه دهد اما در زمانی که جدید کنسول های بازی احساس خواهد شد بیشتر از کالای لوکس تر از همیشه, من نمی خواهد با عجله به مغازه ها در هر زمان به زودی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن