Hulu خواهد شد و رها کردن پشتیبانی برای دستگاه های Roku

اگر شما به مشترک Hulu و دسترسی به آن از دستگاه های Roku شما ممکن است بخواهید به توجه به برخی از تغییرات است که

توسط POSHTIBANNEWS در 17 خرداد 1399

اگر شما به مشترک Hulu و دسترسی به آن از دستگاه های Roku شما ممکن است بخواهید به توجه به برخی از تغییرات است که Hulu اعلام حمایت خود را از صفحه. با توجه به اعلام آن به نظر می رسد که Hulu خواهد شد و رها کردن پشتیبانی برای برخی از دستگاه های Roku به این معنی که آنها به زودی دیگر قادر به جریان از آنها.

تبلیغات

این شامل Roku Streaming Player (مدل های 2400 به 3100) و Roku Streaming Stick (مدل 3420 و یا قبل از آن). این دستگاه که در واقع شده است در حال اجرا کلاسیک Hulu برنامه به جای استفاده از نسخه های جدیدتر اما با توجه به Hulu به نظر می رسد که این دستگاه قادر خواهد بود برای اجرای Hulu در تمام آمده در 24 ژوئن سال 2020 است.

اگر شما صاحب هر یک از این دستگاه ها و مدل های خود را پس از 24 ژوئن بازدید شما خواهد شد استقبال پیغام خطا که به اطلاع شما که Hulu دیگر پشتیبانی و یا "کاربر خود جلسه تمام شده است". این نمی خواهد خود را تحت تاثیر قرار Hulu, اشتراک, اما به نظر می رسد که شما ممکن است نیاز به دریافت یک جدید Roku دستگاه و یا به دنبال یک راه جایگزین برای جریان Hulu.

دستگاه هایی که هنوز هم حمایت از Hulu شامل Roku فوق العاده Roku برتر و والاتر+, Roku بیان و ابراز+, Roku 3 و 4 Roku 2 (مدل 4210), Roku Streaming Stick (مدل 3500 یا بعد از آن) Roku تلویزیون 4k Roku تلویزیون.

در زمینه ابزارهای. بیشتر بخوانید درباره سرگرمی, Hulu و Roku. منبع: arstechnica



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن