Huawei برتری سامسونگ در بازار جهانی گوشی های هوشمند فروش

وقتی که می آید به سه سازندگان گوشی های هوشمند سامسونگ استفاده می شود منجر به راه به دنبال اپل و سوم Huawei. ام

توسط POSHTIBANNEWS در 10 مرداد 1399

وقتی که می آید به سه سازندگان گوشی های هوشمند سامسونگ استفاده می شود منجر به راه به دنبال اپل و سوم Huawei. اما در زمان های اخیر, Huawei موفق به پیش افتادن از اپل به ادعای شماره دو نقطه و در حال حاضر آن را مانند به نظر می رسد هواوی توانسته است با موفقیت به ضرب و شتم از سامسونگ به ادعای تاج و تخت.

تبلیغات

با توجه به داده ها از Canalys به نظر می رسد که برای Q2 2020, Huawei موفق به کشتی بیشتر گوشی های هوشمند در سراسر جهان بیش از هر گوشی های هوشمند دیگر ساز. تحقیقات شرکت تخمین می زند که Huawei موفق به کشتی عظیم 55.8 میلیون دستگاه است که در واقع پایین 5 ٪ در سال در سال, اما آن را به اندازه کافی برای سرنگونی سامسونگ.

سامسونگ از سوی دیگر موفق به کشتی 53.7 میلیون واحد است که ظاهرا 30 درصد شیب از سه ماهه مشابه در سال گذشته است. چه جالب است که با وجود آن تجارت بان که دولت ایالات متحده قرار داده شده بر روی Huawei به طور موثر قفل کردن آنها را از بازار آمریکا این شرکت به نظر می رسد فقط خوب است.

البته نه نیاز به دسترسی به یک بازار بزرگ مانند ما مشکل است اما مانند ما گفت Huawei به نظر می رسد خوب و حتی با کسانی که محدودیت. همچنین پیشنهاد شده است که Huawei انفجار در رشد می تواند به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس و بازیابی در چین که در آن کشور را بهبود اقتصادی کمک کرده است این شرکت با فروش گوشی های هوشمند.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره هواوی و سامسونگ. منبع: canalys



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن