Huawei می گوید انگلستان 5G شبکه ممنوعیت قرار می دهد بریتانیا در 'دیجیتال آهسته لین'

Huawei گفته است که دولت بریتانیا تصمیم به ممنوعیت شرکت از آینده دخالت در آن 5G زیرساخت 'انتقال بریتانیا را به

توسط POSHTIBANNEWS در 24 تیر 1399

Huawei گفته است که دولت بریتانیا تصمیم به ممنوعیت شرکت از آینده دخالت در آن 5G زیرساخت 'انتقال بریتانیا را به دیجیتال خط کند.'

شرکت چینی است مطلع شده است که تجهیزات آن باید از خارج از انگلستان 5G شبکه توسط 2027 با دولت با استناد به هر دو امنیت ملی و اقتصادی از دلایل این تصمیم است.

این به این معنی جایگزینی دکل در حال حاضر ساخته شده در اطراف بریتانیا است که به احتمال زیاد به سرعت گسترش داده تلفن همراه 5G سرعت در سراسر انگلستان است. هزینه پاکسازی Huawei tech از شبکه است که انتظار می رود به روز رسانی £2bn

"این شده است تصمیم گیری آسان, اما آن است که یک حق برای انگلستان, شبکه های مخابراتی, برای امنیت ملی ما و اقتصاد ما هر دو در حال حاضر و در واقع در دراز مدت" دیجیتال, منشی, Oliver Dowden گفت: مجلس عوام در روز سه شنبه.

مرتبط با: بهترین گوشی های اندروید سال 2020

هواوی که در حال حاضر موضوع به محدودیت های مشابه در ایالات متحده معتقد است که تصمیم بریتانیا است که بیشتر در مورد مماشات با واشنگتن پیش از بالقوه تجارت و معامله از خدمت انگلیسی ناحیه تناسلی.

در بیانیه ایمیل به اعتماد بررسیHuawei انگلستان سخنگوی ادوارد بروستر می گوید: "این تصمیم ناامید کننده است خبر بد برای هر کسی که در انگلستان با یک تلفن همراه است. آن را تهدید می کند به حرکت در بریتانیا به دیجیتال خط آهسته فشار تا صورتحساب و تعمیق شکاف دیجیتال. به جای 'درست کردن' دولت درست است و ما می خواهیم آنها را به تجدید نظر. ما با اعتماد به نفس باقی می ماند که ما محدودیت نمی خواهد تحت تاثیر انعطاف پذیری یا امنیت محصولات ما عرضه به انگلستان است.

"متاسفانه ما در آینده در انگلستان تبدیل شده سیاسی این است که ما در مورد سیاست های تجاری و نه امنیت. بیش از 20 سال گذشته Huawei متمرکز در ساختمان بهتر متصل انگلستان است. به عنوان یک مسئول کسب و کار ما ادامه خواهد داد برای حمایت از مشتریان ما که ما همیشه انجام می شود.

"ما به انجام یک بررسی دقیق از آنچه امروز اعلام معنی برای کسب و کار ما در اینجا خواهد شد و کار با دولت بریتانیا به توضیح دهید که چگونه ما می تواند همچنان به کمک به بهتر متصل بریتانیا است."

ممکن است بریتانیا را در حال حاضر سقوط در 5G نژاد به عنوان یک نتیجه از این تصمیم صرف نظر از اینکه نگرانی های امنیت ملی در حال merited.

دن Ridsdale جهانی سر از TMT برای ادیسون گروه امتیاز این شرکت دارای بیشترین 5G برنامه های کاربردی ثبت اختراع با بیش از 13000 در حال حاضر اعطا شده است. اکثر شرکت های اروپایی اجازه می دهد Huawei زیرساخت در حالی که بریتانیا در حال حاضر آن را محدود به انتخاب دو اپراتور.

او گفت: "در حالی که هر گونه مزایای از بهبود امنیت ممکن است هرگز تبدیل به آشکار rollout از شبکه های 5G در انگلستان ناچار خواهد شد آهسته تر و گران تر به عنوان یک نتیجه از تصمیم گیری با تعداد قابل دوام 5G شبکه, فروشندگان تجهیزات موجود برای اپراتور ها در حال حاضر به دو کاهش می یابد. با اکثریت کشورهای عضو اتحادیه اروپا انتظار می رود به اجازه می دهد Huawei مستقر می شود در مد محدود به این معنی که بریتانیا به همراه زیرساخت های به خوبی ممکن است در پشت قرار می گیرند که از اتحادیه اروپا – حداقل از نظر قابلیت و اگر نه امنیت."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن