Huawei Mate 40: همه چیز ما در مورد هواوی پرچمدار بعدی

در تابستان آن را در حال حاضر که بدان معنی است که ما در حال نزدیک شدن به شایعه Huawei Mate 40. همسر 30 و همسر 3

توسط POSHTIBANNEWS در 17 تیر 1399

در تابستان آن را در حال حاضر که بدان معنی است که ما در حال نزدیک شدن به شایعه Huawei Mate 40. همسر 30 و همسر 30 Pro جانشین است که انتظار می رود برای راه اندازی این پاییز و ما در حال حاضر شنیده می شود تعدادی از زمزمه های در مورد آنچه که ممکن است در فروشگاه برای گل سرسبد این سال است. در اینجا همه چیز ما در مورد Huawei Mate 40 تا کنون.

ما هیجان زده برای این گوشی به عنوان همسر سری است که در آن Huawei تمایل به نشان دادن آن آخرین و بزرگترین فن آوری است. در این سال ما در حال انتظار برای یک نام تجاری جدید 5nm پردازنده و حتی سریع تر شارژ مهارت از پرچمدار فبلت خط.

مهم ترین سوال برای Huawei است که آیا ما را ببینید بازگشت از برنامه های گوگل در این سال است. سال گذشته همسر 30 حمل کردن با یک نسخه محدود از سیستم عامل آندروید و عدم دسترسی به Google apps قطعا قرار دادن تشخیصی در آزادی. ما هیجان زده برای دیدن آنچه که دیگر ویژگی های Huawei ارائه خواهد شد را برای گوگل نبود. در ادامه برای همه چیز ما در مورد Huawei Mate 40 تا کنون از جمله تاریخ انتشار, قیمت, شایعات و اخبار.

Huawei Mate 40 تاریخ انتشار – که همسر 40 راه اندازی ؟

هواوی است رسما اعلام کرد یک تاریخ انتشار برای همسر 40 اما ما انتظار داریم که این گوشی برای راه اندازی در اکتبر سال 2020 است.

Huawei Mate 30 در سپتامبر سال 2019 همسر 20 در اکتبر 2018 و همسر 10 در ماه نوامبر سال 2017 به طوری که همسر 40 زیر کت و شلوار با یک پاییز آزادی را حس می کند.

بعلاوه یک Weibo tipster که نام ترجمه به همراه تراشه متخصص' ادعا کرد که در ماه ژوئن که Huawei در مسیر انتشار همسر 40 در ماه اکتبر (از طریق Playfuldroid). با توجه به نشت حدود هشت میلیون Mate 40 گوشی های ناشی از حمل شود در سه ماهه چهارم. ما در حال وسوسه به باور این را به عنوان یک اکتبر انتشار خواهد ماند و در خط با مدل های قبلی اما مثل همیشه این شایعات با یک دانه نمک است.

اگر Weibo کاربر درست است این به این معنی است که تحریمهای آمریکا علیه Huawei تمدید در ماه مه را به تاخیر نمی غول فن آوری از انتشار همسر 40 در برنامه به عنوان برنامه ریزی شده – اما بیشتر در مورد که در زیر.

Huawei Mate 40 قیمت – چقدر Mate 40 هزینه ؟

Huawei همچنین نگه داشتن hush در قیمت در حال حاضر. به دنبال همسر 30 الهام بخش ما می خواهم انتظار از همسر 40 به زمین در جایی در £700 – 1000 پوند در منطقه بسته به اینکه آیا شما برای انتخاب همسر 40, همسر 40 Pro یا 5G نسخه از این گوشی.

Huawei Mate 40 مشخصات – چه تراشه خواهد از همسر 40 داشته باشد ؟

ما چند ماه از پیش بینی انتشار و Huawei نه اجازه دهید مقدار لغزش در مورد شایعه Mate سری 40.

چیزی که ما (فکر می کنیم) می دانیم این است که Huawei Mate 40 خواهد بود kitted با یک تراشه جدید. با توجه به Weibo leakster که نشان داد که این گوشی در مسیر برای یک ماه اکتبر انتشار همسر 40 خواهد بود طراحی شده توسط یک 5nm پردازنده Kirin.

این برای اولین بار شنیده ایم از 5nm تراشه. Huawei مرکزی گزارش داد که این شرکت آغاز شده بود 5nm تولید تراشه Kirin تنها چند هفته پس از آن راه اندازی شد Mate 30 سری سپتامبر گذشته. با توجه به صنعت منابع این طرح برای اولین SoC در نیمه دوم سال 2020 منجر به بسیاری از به فرض تراشه راه اندازی خواهد شد در کنار همسر 40.

اخیرا Playfuldroid گزارش کرده است که 5nm chipset – موسوم به 'بالتیمور' – انتظار می رود که به نام Kirin 1000. می گیرین 990 5G جانشین شایعه به مجهز Coretex-A78 هسته های CPU و به احتمال زیاد خواهد شد اعلام کرد در کنار همسر 40.

برخی از 2019, برترین گوشی ساخته شده بودند در یک 7nm روند از جمله OnePlus 7 Pro, Samsung Galaxy Note 10 Plus, iPhone 11 و Huawei Mate Pro 30. کاهش روند را به 5nm باید اجازه همسر 40 به ارائه بهره وری بیشتر یک عمر باتری طولانی تر و افزایش عملکرد.

دیگر شایعه مشخصات شامل یک رمان جلوی دوربین و گوشی قابلیت شارژ.

برخی امیدوار Mate سری 40 خواهد بود که برای اولین بار گوشی های هوشمند به ویژگی های Visionox زیر نمایش جلوی دوربین. این شایعات را ظاهرا نقض شده است توسط فروشنده اسرار واطلاعات محرمانه دیجیتال چت ایستگاه (از طریق GSMArena) که ادعا می کند که برگزار می شود یک نمونه از همسر 40 و می گوید هیچ selfie camera دفن شده در صفحه نمایش.

در سمت مثبت همسر 40 می تواند مجموعه ای برای آمدن با یک قوی تر 66W شارژر. در این ماه یک شارژر برچسب HW-110600C00 با حداکثر 66W تایید شد توسط چین اجباری گواهینامه (از طریق Huawei مرکزی). همسر 30 حمل با یک 40W شارژر بنابراین این به روز رسانی به طور بالقوه می تواند به معنی سریع تر شارژ برای همسر 40.

Huawei Mate 40 نرم افزار – آیا همسر 40 اجرا آندروید 10?

همسر 40 به احتمال زیاد اجرا در نسخه های منبع باز اندروید 10. این است که با توجه به رئيس جمهور تهمت تصمیم به گسترش ممنوعیت شرکت های ایالات متحده در برخورد با Huawei. منظور اجرایی – که تمدید شد در آوریل 13 – جلوگیری از Huawei از نصب هر گونه گوگل خدمات تلفن همراه در آن گوشی تا مارس سال 2021.

خوشبختانه ما دیده ایم Huawei مقابله با این حال در حال حاضر با همسر 30 بنابراین ما باید یک ایده بهتر از آنچه که ما در این زمان در اطراف. هر چند مگر Huawei بهبود یافته تجربه این است ایده آل نیست. عدم گوگل نرم افزار شد کلید عقل ما قادر به توصیه همسر 30 نرم افزار هنگامی که ما آن را بررسی سال گذشته با وجود آن در غیر این صورت عملکرد قوی, بنابراین امیدوارم ما دیدن برخی از نرم افزار بهبود این زمان در اطراف.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن