HTC می تواند انتشار گل سرسبد 5G تلفن در زمان تابستان

با توجه به یک گزارش جدید از رسانه های چینی سایت من درایور HTC نیست به طور کامل داده شده تا در گوشی های هوشمند

توسط POSHTIBANNEWS در 8 خرداد 1399

با توجه به یک گزارش جدید از رسانه های چینی سایت من درایور HTC نیست به طور کامل داده شده تا در گوشی های هوشمند فقط رتبهدهی نشده است. اگر چه این شرکت است که احتمالا بهتر شناخته شده برای آن VR هدست به نظر می رسد ما در حال رفتن به درمان به یک گوشی جدید در ماه های آینده.

گوشی که شایع است به ساخته شده است در 5G قابلیت و می آید با یک پیکسل, چیپ 865. برای کسی نا آشنا با این, این آخرین چیپ ست از کوالکام و احتمالا یکی از بهترین در بازار برای گوشی های اندروید. با توجه به این که این ردیف بالا پردازنده موجود این احتمال وجود دارد که HTC در پرچمدار خواهد شد برخی از مشخصات قابل توجه برای مطابقت با.

مرتبط با: بهترین گوشی های هوشمند سال 2020

تا کنون ما فقط شایعات وقتی که می آید به جزئیات اطراف گوشی جدید اما HTC مدیر کل چن Boyu, ذکر شده در یک 5G تلفن در مصاحبه ای در اواخر سال گذشته با ePrice.

صحبت با انتشار Bayu گفت: این شرکت آغاز خواهد شد کار بر 5G تلفن زمانی که این شبکه راه اندازی شد در تایوان است. مانند بسیاری از مردم گمان می کنند که تلفن شما در دسترس خواهد بود در تایوان قبل از اینکه منتشر شد به یک بازار گسترده تر.

مرتبط: بهترین گوشی اندروید سال 2020

آخرین گوشی از HTC بودند U12 پلاس و U12 زندگی است. با وجود این به همراه فروخته شده در شاخص قیمت آن کاملا مطابقت به رقبای خود که آن را به اصول مانند رابط کاربری و عمر باتری است. و اگر چه U12 تا به حال یک قیمت بسیار مناسب در £299 آن تا به حال قربانی بسیاری آن را مقرون به صرفه مدل.

کل U12 سری به نظر می رسید به از جایی آمده که HTC تا به حال شده است بصورتی پایدار و محکم فرمان دور از بازار گوشی های هوشمند قبل از انتشار آن است. بنابراین آن را خوب است برای دیدن است که این شرکت هنوز هم ادامه دارد پایین گوشی آهنگ و نشده است منصرف قبلی شکست اما امیدوارم آن را آموخته و از این اشتباهات بیش از حد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن