HP نشان می دهد جدید فال 27i gaming monitor – و به نظر می رسد نرم و صاف به طور جدی

HP نشان داده است فال 27i بازی مانیتور, که از ویژگی های قابل توجه برخی امکانات مانند Quad HD با وضوح 165Hz نرخ

توسط POSHTIBANNEWS در 21 اردیبهشت 1399

HP نشان داده است فال 27i بازی مانیتور, که از ویژگی های قابل توجه برخی امکانات مانند Quad HD با وضوح 165Hz نرخ تجدید و کارت گرافیک Nvidia G-Sync پشتیبانی می کند.

فال 27i می پیوندد رشد صف نانو IPS مانیتور که به رخ کشیدن یک تصویر زرق و برق دار با کیفیت همراه با عملکرد سریع. HP ادعا فال 27i قادر است در یک زمان پاسخگویی 1ms هنگامی که آن OverDrive ویژگی فعال شده است که استاندارد است که eSports بازیکنان تقاضا است.

گنجاندن Nvidia G-Sync پشتیبانی باید کمک به جلوگیری از پاره شدن صفحه نمایش بیش از حد. های اخیر به روز رسانی سیستم عامل باید اطمینان حاصل شود این نسخهها کار با هر دو کارت گرافیک Nvidia GeForce و AMD Radeon کارت گرافیک.

مرتبط: بهترین مانیتور گیمینگ

در ضمن HP ادعا 98% DCI-P3 رنگ پوشش باید ثابت کند به اندازه کافی دقیق حرفه ای برای معماران و طراحان در حالی که ارائه یک رنگارنگ براق به بازی های ویدئویی و فیلم بیش از حد.

با وجود این مشخصات قابل توجه این احتمال وجود دارد که طراحی آن را انجام بیشترین چرخش سر. دو ستون ایستاده به نظر می رسد به طور جدی و صاف کردن تنظیم آن را جدا از اکثر رقابت نمایشگرهای سه بعدی. ارتفاع پایه نیز می توان تنظیم با 130 میلی متر محدوده از سفر.

نگاه در عقب مانیتور و شما نیز متوجه نور محیط در شکل جدید فال الماس آرم. رنگ چراغ می تواند سفارشی با Omen مرکز فرماندهی.

مرتبط: بهترین لپ تاپ

از طریق OSD منو شما می توانید با فعال کردن مانیتور فعلی نرخ refresh نمایش داده می شود و فعال کردن خط کش به نظر می رسد در مرکز صفحه نمایش خود را برای بهبود دقت در اول شخص اکشن است. HP دارای whacked یک جوی استیک به بازگشت به ناوبری آسان تر بیش از حد.

فال 27-من ویژگی های کشت پورت در عقب برای HDMI, DisplayPort, USB 3.0 و جک هدفون. متاسفانه هیچ نشانه ای از USB-C و یا صاعقه 3 پورت.

HP تایید کرده است فال 27-من در دسترس تبدیل خواهد شد در ماه ژوئیه برای انگلستان خریداران با قیمت با شروع از £549.99.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب