چگونه به تماشای پارک و تفریح و سرگرمی reunion قسمت آنلاین زنده

چگونه به تماشای پارک و تفریح و سرگرمی reunion قسمت آنلاین زنده پارک ها و تفریح و سرگرمی محبوب ما طنزهای که ستا

توسط POSHTIBANNEWS در 22 اردیبهشت 1399

چگونه به تماشای پارک و تفریح و سرگرمی reunion قسمت آنلاین زنده

پارک ها و تفریح و سرگرمی محبوب ما طنزهای که ستاره دار Amy Poehler, Chris Pine and Nick Offerman و مناجات از دیگر ستاره ها را فقط برای یک شب.

اعضای بازیگران از NBC کمدی در حال میزبانی یک-اجتماعی فاصله مضمون مراسم در 30 آوریل. یکی کردن نیم ساعت خاص را ببینید لسلی Knope ران سوانسون و بقیه باند از پونی پارک های بخش جمع آوری از مربوطه خود را قرنطینه مکان.

در زیر یک تیزر تریلر قسمت که در آن Ron اعلام کرد او را به تمرین های اجتماعی فاصله گرفتن از او چهار سال در حالی که ارائه به کشتی خود برخی از 12 سال عرضه گوشت گوزن و آهو تشنجی او انباشته شده است. استاندارد.

این نوشته نشان می دهد که اولین قسمت جدید در پنج سال پس از آن بررسی کنید.

تقریبا همه بازیگران اصلی هستند از جمله Amy Poehler, رشیدا جونز, Aziz Ansari, Nick Offerman, Aubrey Plaza, Chris Pratt, Adam Scott, Rob Lowe و جیم O'Heir. انواع گوید انتظار می رود برخی از ستاره مهمان نیز هست.

به طور طبیعی آن را تمام به حمایت از coronavirus و تمام درآمد حاصل خواهد شد به تغذیه امریکا COVID-19 پاسخ صندوق.

مرتبط با: Netflix بکشد در مقابل دیزنی Plus

چگونه به تماشای پارک و تفریح مراسم

اگر شما در ایالات متحده نشان می دهد در هوا زندگی می کنند در NBC در 8:30pm شرقی روز پنج شنبه 30 آوریل. این شبکه قصد دارد به ارائه آن بر روی تقاضا در NBC سایت و طاووس خدمات تلویزیون از فردا, آوریل 1.

در انگلستان همه چیز کمی سختتر با هیچ یک از مظنونین غربالگری نشان می دهد زندگی می کنند در 1:30 زمان انگلستان. آمازون نخست و آسمان کمدی باید این حقوق به جریان پارک ها و Rec اما نه در تبلیغات این مراسم نشان می دهد در حال حاضر.

به نظر می رسد به عنوان اگر پیر وفادار VPN می تواند دوستان خود را اگر شما امیدوار به لحن به قسمت آن را به عنوان اتفاق می افتد. خدمات ما توصیه می کنیم به شرح زیر است:

از اینجا, شما ممکن است قادر به دسترسی آزمایشی رایگان برای خدمات مانند Hulu, Live TV, YouTube, TV یا تلویزیون رسن یا از فردا (مارس 1) NBC سایت یا طاووس جریان خدمات. برخی ممکن است نیاز به شما برای اثبات یک ما آدرس جهت ثبت نام به طوری که برخی از آزمون و خطا ممکن است لازم باشد.

ما مطمئن هستیم با توجه به محبوبیت این نشان می دهد در سراسر آن 7 فصل و فراتر از آن است که NBC آن را در دسترس به مخاطبان جهانی با یک سرعت. به خصوص اگر آن معتقد است بیشتر پول می تواند برای مطرح خیریه که در راه است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن