چگونه به سازمان دیده بان چلسی مقابل منچستر سیتی آنلاین زنده – می تواند لیورپول برنده شدن در لیگ برتر امشب ؟

لیگ برتر عنوان است که در لیورپول را درک, اما به منظور به مهر عنوان امشب آنها نیاز به یک نتیجه در این شب چلسی م

توسط POSHTIBANNEWS در 5 تیر 1399

لیگ برتر عنوان است که در لیورپول را درک, اما به منظور به مهر عنوان امشب آنها نیاز به یک نتیجه در این شب چلسی مقابل منچستر سیتی بازی. راهنمای ما به شما می گوید همه چیز شما نیاز به دانستن برای تماشای Chelsea vs Man City بر روی هر دستگاه در هر کجا که شما هستند. ما رو لگد کردن زمان کانال و بیشتر برای شما در اینجا.

Chelsea vs Man City-لگد زمان

بازی می شود در جریان در 8:15pm BST. که یک ضربه کردن زمان ما اغلب, اما آن را اجازه می دهد تا برای دو بازی تلویزیونی می شود در شب با لامپ شروع در 6:00بعد از ظهر BST.

چگونه به سازمان دیده بان چلسی در مقابل منچستر سیتی در انگلستان

متاسفانه این یکی از بازی های لیگ برتر ارائه شده توسط Sky Sports بی سی و یا آمازون. برای این شما نیاز به یک پرداخت BT Sport اشتراک. این نیز موجود است در 4K Ultra HD اگر شما یک BT Sport نهایی اشتراک.

موجود مشترکان هنوز هم می تواند دیده بان در BT Sport 1. پوشش آغاز می شود در 19:30 بعد از ظهر BST. شما همچنین می توانید تماشا از طریق BT Sport وب سایت و یا BT ورزشی موبایل برنامه.

اگر شما یک BT ورزشی مشترک, آن را خیلی دیر نیست به ثبت نام. شما می توانید خرید یک BT Sport ماهانه عبور است که شما را از طریق بقیه فصل لیگ برتر با 20 بازی به طور انحصاری در زندگی BT Sport. پاس سازگار با دستگاه های متعدد و بنابراین شما می توانید به تماشای این بازی ها بر روی گوشی شما, تلویزیون, لپ تاپ, تبلت یا کنسول بازی.

دیدن ویجت های زیر را به نگاه در آخرین معاملات برای BT ورزشی از جمله کیسه یک ماه از این سرویس فقط برای £25.

چلسی مقابل منچسترسیتی پیش بازی

لیورپول شده اند در آستانه لیگ برتر و یک لیگ قهرمانان اروپا در 30 سال پس از اواسط ماه مارس تا مستند می تواند در یک زمان بدتر. در حال حاضر آنها نیاز به تنها دو امتیاز امتیاز (حداکثر) در هفت بازی گذشته خود را.

اگر منچستر سیتی موفق به پیروزی در تمامی بازی های باقی مانده آن را بیش از. که شامل امشب دیدار فرانک لمپارد به چلسی در استمفورد بریج.

شهر شده اند به خود سرکش بهترین پس از شروع مجدد به ثمر رساندن هشت گل در دو بازی برای چلسی خواهد بود مشتاق به نگه دارید تا خود را پیگیری نهایی لیگ قهرمانان اروپا جای لمپارد در اولین فصل در راس.

این می تواند در این بازی زمانی که به انتظار طولانی برای طرفداران لیورپول در نهایت به پایان می آید اجازه می دهد Anfield طرف برای به نتیجه رسیدن این عنوان پیش از دیدار با منچستر سیتی در این زمان در هفته آینده.

مرتبط: بهترین تلویزیون های 2020 – 15 چشم ظاهر تلویزیون های هوشمند برای هر خریدار

اگر شما از طرفداران جریان محتوای آنلاین, سپس شما همچنین باید در علاقه مند به ایمن ماندن در حالی که شما در حال انجام آن و حفظ اطلاعات خصوصی خود را به دور از دست هکرها. در صورتی که در این مورد وجود دارد هیچ راه بهتری برای حفظ فعالیت های آنلاین خود را امن تر از اختصاصی VPN.

اجازه می دهد شما را به اتصال از طریق یک آدرس IP مختلف در جایی دیگر در رابطه با داشتن یک VPN می توانید اجازه دهید شما فهرست اینترنت در صلح دانستن که شما امن از چشم کنجکاو از هر کسی که ممکن است به دنبال سرقت اطلاعات شخصی شما.


ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن