چگونه به خاموش کردن تبلیغات سیاسی در Facebook و Instagram

Facebook بسیار تمایلی برای اطمینان از محتوای تبلیغات سیاسی واقعی است اما در حال حاضر اجازه دهید شما آنها را خا

توسط POSHTIBANNEWS در 28 خرداد 1399

Facebook بسیار تمایلی برای اطمینان از محتوای تبلیغات سیاسی واقعی است اما در حال حاضر اجازه دهید شما آنها را خاموش.

شبکه های اجتماعی مواجه شده است و انتقاد شدید بیش از آن امتناع حذف تبلیغات از مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین که حاوی اطلاعات نادرست خواهد شد اما امیدواریم جدید کنترل خواهد دلجویی بسیاری از طرفداران برای عمل است.

از امروز شروع, در ما, Facebook و Instagram کاربران قادر خواهد بود برای قرار دادن یک پتو بلوک بر روی تمام "برای پرداخت" تبلیغات "اجتماعی موضوع انتخابات و یا تبلیغات سیاسی از نامزدها سوپر پکس و یا سازمان های دیگر."

که یک تغییر قابل توجهی در سیاست از این شرکت به خصوص با توجه به 2020 ما انتخابات چند ماه از هم اکنون و وجود دارد مقدار زیادی از پول می شود ساخته شده از برنامه های سیاسی بین در حال حاضر و پس از آن. اما آن را نشانی از هیچ چیز به اطمینان حاصل شود که محتوای تبلیغات است هر بیشتر راستگو.

مرتبط: چگونه برای حذف Facebook account

در Facebook کاربران قادر خواهد بود به را انتخاب کنید "پنهان کردن این برنامه و ببینید که کمتر در مورد مسائل اجتماعی انتخابات و سیاست در آینده" با انتخاب منوی کشویی از آگهی خود را. از تبلیغ تنظیمات منوی تنظیمات کاربران می توانید انتخاب کنید آگهی موضوعات > مسائل اجتماعی انتخابات یا سیاست و را انتخاب کنید "ببینید در کمتر از تبلیغات در مورد این موضوع".

این یک فرآیند بسیار مشابه برای تبلیغات در Instagram.

در حالی که این گزینه تنها در دسترس در ایالات متحده در ابتدا Facebook می گوید: این طرح در آوردن کنترل جدید به کشورهای دیگر در دوره به دلیل.

در جای دیگر, Facebook نیز اقدام به تبلیغات بیشتر شفاف لیست آگهی هزینه برای ما مجلس نمایندگان و سنا مسابقه در حالی که اطمینان از "پرداخت برای" سلب مسئولیت همچنان ادامه دارد به نظر می رسد بر روی تبلیغات پس از اینکه به اشتراک گذاشته شده است.

Facebook, مدیر عامل شرکت, مارک زوکربرگ است که در تقابل با بسیاری از Facebook کارکنان بیش از امتناع به حذف ads ساخت ادعاهای دروغین, تا به امروز, نوشته شده در این موضوع در یک قطعه برای ایالات متحده آمریکا امروز. اما امروز توسعه اساسا به سیاستمداران مانند تهمت که مبارزات انتخاباتی همواره ساخته شده نادرست ادعا می کند در تبلیغات خود یک پاس رایگان به ادامه گفتن نهفته است.

زوکربرگ می گوید: "هر کس می خواهد برای دیدن سیاستمداران پاسخگو برای آنها چه می گویند — و من می دانم که بسیاری از مردم می خواهم ما را به نسیم و حذف بیشتر از مطالب خود را. ما باید قوانین را در برابر گفتار است که علت قریب الوقوع آسیب فیزیکی و یا سرکوب رای گیری و هیچ یک از آنها معاف است. اما پاسخگویی تنها کار می کند اگر ما می توانید ببینید که چه کسانی دنبال ما رای می گویند حتی اگر ما viscerally دوست نداشتن آنها چه می گویند.

"در نهایت من معتقدم که بهترین راه برای نگه داشتن سیاستمداران پاسخگو است که از طریق رای گیری و من معتقدم که ما باید اعتماد رای دهندگان را به قضاوت خود را دارند. به همین دلیل من فکر می کنم ما باید حفظ به عنوان باز کردن یک پلت فرم که ممکن است همراه با بلند پروازانه تلاش برای افزایش مشارکت رای دهندگان."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن