چگونه به راه اندازی اتصال و پخش صدا از یک soundbar

خود را soundbar وارد کرده و آن را در حال حاضر نشسته وجود دارد در حال انتظار برای شنیدن از بسته بندی خود را. چگ

توسط POSHTIBANNEWS در 8 مرداد 1399

خود را soundbar وارد کرده و آن را در حال حاضر نشسته وجود دارد در حال انتظار برای شنیدن از بسته بندی خود را. چگونه می توانم به شما در تنظیم soundbar ؟

ما را از طریق تمام جزئیات شما نیاز به در نظر گرفتن دادن به اتصال و نهایی همه چیز شما نیاز به در نظر گرفتن برای بهینه سازی عملکرد و دریافت شما شروع به در جاده ها به, بهتر, تلویزیون صدا.

مرتبط: بهترین Soundbar

که در آن شما باید جای خود را soundbar?

شما باید یک انتخاب از قرار دادن soundbar در مقابل تلویزیون و یا بر روی دیوار اگر تلویزیون که به دیوار نصب شده. Soundbars می تواند با دیوار براکت بسته بندی (پیچ نیست اغلب عرضه شده). اگر نه دیوار-نصب و راه حل ها در دسترس هستند از سایت سازنده یا شخص ثالث گزینه های.

مطمئن شوید که سطح گسترده ای به اندازه کافی به جای, و اطمینان حاصل شود که سطح شما محل آن را بر روی تخت – تلویزیون قفسه قفسه یا جدول انجام خواهد شد. در حالت ایده آل آن را در مرکز هر قطعه از مبلمان شما برای انتخاب وجود دارد و نمی توان هر چیزی را در دو طرف. اگر وجود دارد آن را ممکن است در نهایت مانع صدا اگر این بلندگو قادر است اثر شلیک کردن به سمت.

محل آن را در سطح گوش (نشسته) به عنوان یک soundbar جهت تولید صدا (به عنوان مثال آتش سوزی به صدا در شنونده). باید آن را به نشستن در مقابل تلویزیون (یا زیر دیوار نصب) و رو به سمت صندلی خود را موقعیت. تلویزیون با یک central stand – به عنوان مخالف به پا – ارائه می دهد به اندازه کافی ترخیص بنابراین soundbar را پوشش نمی دهد تا تلویزیون سیگنال های IR.

مرتبط: بهترین Dolby Atmos soundbar

در حالی که برخی از نشان می دهد قرار دادن یک soundbar در کابینه که بدون هیچ قطعی به خصوص برای Dolby Atmos soundbars. وجود دارد نیاز به ترخیص کالا از گمرک فوق در این واحد پس از آن می تواند گزاف گویی صدا کردن سقف. حتی با معمولی soundbars بالقوه برای پژواک راهپیمایی و ارتعاشات بیش از حد است. آیا قرار دادن بلندگو در طبقه یا نه.

اگر شما خریداری یک نوار/ساب ووفر دسته کوچک موسیقی جاز زیر ارائه می دهد غیر جهت صدا به soundbar را جهت audio بنابراین قرار نیست به عنوان محدود شده است. اما این به این معنا نیست آن را می توان در هر نقطه در یک اتاق اما برخی از جایگزینهای می تواند نزدیک به موقعیت صندلی خود را (به عنوان مثال مبل) و یا شما می توانید آن را در نزدیکی soundbar به جای.

هنگامی که همه چیز تنظیم شده است و متصل به بازی در اطراف با موقعیت ساب ووفر با بازی bassy صحنه از یک فیلم شما با آن آشنا هستید برای پیدا کردن بهترین محل/عملکرد. عقل متعارف نشان می دهد اگر شما می خواهید بیشتر باس, محل زیر در کنار یک دیوار و یا در یک منطقه محصور شده است. نتایج نیست همیشه خوش از هم گسسته صدا به boomy اثر است.

Samsung HW-Q800T

اگر همه چیز با شکست مواجه مشورت سازنده دستی بر آنچه آنها فکر می کنند بهترین است. برای Atmos soundbars شما نیاز به نشستن در یک فاصله خاص برای به دست آوردن یک حس ارتفاع در صدا و این اندازه گیری را می توان دستی یا آنلاین.

اکثر soundbar/ساب ووفر combos را جفت با هم به صورت بی سیم. دیگران ممکن است نیاز به یک اتصال سیمی اما این است که بیشتر در این مورد بسیار ارزان soundbars. اگر شما خریداری یک soundbar بدون ساب ووفر چک برای دیدن اگر وجود دارد یک ساب ووفر خروجی اتصال در اطراف ، این اجازه خواهد داد که شما برای اضافه کردن یک بعد اگر شما می خواهید برای ارتقاء پایین خط.

اتصال soundbar به تلویزیون

بنابراین شما پیدا کردم یک جای خوب – یک پتانسیل نقطه شیرین حتی. در حال حاضر شما نیاز به soundbar متصل می شود.

راه های مختلف وجود دارد از انجام این کار, اما بهترین گزینه HDMI. HDMI قابلیت انتقال هر دو تصویر و صدا و قوس بوده است و از سال 2009. این اجازه می دهد تا داده ها به جریان در هر دو جهت پس از تلویزیون به soundbar و بالعکس.

وجود دارد HDMI ARC و HDMI eARC. سابق پشتیبانی می کند عملا هر تلویزیون در بازار; دومی ندارد. شما می توانید جزئیات بیشتر در مورد قوس در اینجا و سر خود را در اطراف eARC بیش از اینجا.

eARC اجازه می دهد تا به صورت غیر فشرده صوتی برای ارسال به مجلس است و بهترین راه برای تجربه مبتنی بر شیئی صوتی موسیقی متن مانند Dolby Atmos یا DTS:X. آن را پشتیبانی شده توسط گران تر تلویزیون (£1500 و بالاتر) اما نه همیشه شامل تنظیمات.

قوس اتصال در یک soundbar باید متصل به تلویزیون قوس اتصال. همین امر با eARC و آنها را با برچسب به عنوان چنین در تلویزیون و soundbar. اگر شما پلاگین soundbar به پورت HDMI شما نمی توانید از مزایای هر دو قوس یا eARC. برای برخی از تلویزیون های این مهم نیست. مثلا تمام پورت HDMI بر روی LG OLED تلویزیون در حال eARC سازگار است.

اگر شما یک منبع متصل به soundbar مانند 4K Blu-ray player مطمئن شوید که soundbar می توانید از طریق تصویب HDR. برخی مانند سامسونگ soundbars خواهد اجازه دهید همه انواع HDR سیگنال از طریق (HDR10, HDR10+ Dolby Vision). برخی از آنها مانند اب نبات چوبی بانوان/آقایان, آنها فقط اجازه HDR10 یا Dolby Vision از طریق.

بعدی بهترین انتخاب است نوری دیجیتال (یا Toslink). شبیه به HDMI آن را در انتقال صوتی دیجیتالی. اگر نه تلویزیون و یا soundbar پشتیبانی از Atmos: تلویزیون فاقد ورودی HDMI و یا شما ترجیح می دهید صدا به بیرون رفتن از طریق اختصاص داده شده خروجی Toslink درگاه است برای این کار.

منابع خارجی (4K Blu-ray player و غیره) پشتیبانی از نوری دیجیتال و شما می توانید با اتصال کابل وجود دارد اگر شما را انتخاب کنید. که به معنی soundbar تنها دریافت صدا از آن منبع و هنگامی که شما تبدیل به تلویزیون آن را به تکیه خود را در آن سخنرانان.

آنالوگ/AUX اتصال تمایل به نظر می رسد یکی از اساسی ترین و ارزان ترین soundbars. اتصال از طریق این روش نمی خواهد در نتیجه عملکرد مشابه به عنوان HDMI یا نوری, اما آن را کافی است.

نهایی راه اتصال soundbar به تلویزیون بلوتوث. راحتی در این است که این کابل-اما کیفیت صدا نخواهد بود به عنوان خوب و وجود امکان اتصال رنج می برند ممکن است از تداخل. نه هر تلویزیون با پشتیبانی از بلوتوث یا.

برخی از تولید کنندگان شامل یک کابل HDMI با soundbars (کانتون VIZIO) در حالی که برخی از نوری کابل. اصلا فرض کنیم یک soundbar خواهد شد که آنچه شما نیاز دارید. بررسی پیش از خرید به دیدن آنچه در آن آمده و یا خرید یک HDMI/نوری به اطمینان حاصل شود شما باید یدکی اگر نیاز بود.

اترنت/شبکه Wi-Fi وجود دارد خواهد بود برای اتصال به اینترنت است. اگر آن را تا یک Ethernet شما می توانید آن را مستقیما به روتر. اگر آن را از Wi-Fi شما نیاز به جستجو و نوع در رمز عبور برای دسترسی به. برخی از soundbars گره خورده به برنامه های است که این فرایند را آسان تر مانند Sonos S2 کنترل یا Denon HEOS برنامه. اگر شما یک کابل USB این را می توان برای متصل کردن یک کارت حافظه مموری استیک اما اغلب این است که برای به روز رسانی soundbar اگر آن را ندارد Wi-Fi.

مطمئن شوید که صدا در حال پخش است از soundbar

در حال حاضر شما پیدا کردم قرار دادن خوب و مطلوب اتصال. در حال حاضر شما نیاز به مطمئن شوید که آن کار می کند.

مدرن ترین تلویزیون های تشخیص اتصال به یک خارجی دستگاه های صوتی بیش از HDMI و به طور خودکار به طور پیش فرض به آن است. دیگر تلویزیون نمی, بنابراین شما نیاز به شیرجه رفتن به تنظیمات مطمئن شوید.

مرتبط: بهترین تلویزیون 4K

در تنظیمات صدا از تلویزیون شما یک انتخاب در دسترس خروجی: تلویزیون و گیرنده (HDMI) و یا بلوتوث و یا SPDIF (نوری). را انتخاب کنید یکی از شما soundbar متصل است و برخی از بازی های صوتی به مطمئن شوید.

برخی از تلویزیون های اشتباه می تواند این موضوع را با برچسب های مختلف. اگر شما 'آمپلی فایر' به جای HDMI, انتخاب این به عنوان آن معمولا گرفتن همه مدت برای صدا های خارجی دستگاه.

بازی صوتی از طریق soundbar و مطمئن شوید که آن را برای تلفن های موبایل خوب به گوش خود را. اگر نه در حال حاضر زمان به نیشگون گرفتن و کشیدن و یا قرار دادن کمانچه با تنظیمات EQ/حالت است.

با تعدادی از تلویزیون های حمایت از HDMI-CEC شما می توانید کنترل حجم و سطح با کنترل از راه دور تلویزیون. هر گونه ویژگی های خاص شما نیاز دارید (ساب ووفر سطح صفحه نمایش دیمر) مشورت soundbar zapper.

و آن است. همه چیز شما نیاز به خود را soundbar تا و در حال اجرا است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن