چگونه به راه اندازی یک Spotify در دو حساب: Spotify اشتراک طرح زوج توضیح داد

Spotify در راه اندازی کرده است Spotify Duo اشتراک طرح زوج است که به هر یک از شریک خود حساب حق بیمه تحت یک لایح

توسط POSHTIBANNEWS در 12 تیر 1399

Spotify در راه اندازی کرده است Spotify Duo اشتراک طرح زوج است که به هر یک از شریک خود حساب حق بیمه تحت یک لایحه کاهش. در اینجا چگونه آن را راه اندازی.

شما همچنان به دریافت تمام معمول خود را لیست پخش و توصیه های, همراه با, و با توجه به Spotify منحصر به فرد Duo مخلوط لیست پخش. این است به طور منظم به روز رسانی لیست پخش خود را بر اساس به اشتراک گذاشته شده گوش دادن تاریخ است. لیست پخش دارای دو حالت لرز و خوش بین – به تناسب حالات مختلف وجود دارد و یک دکمه برای حذف صریح آهنگ ها اگر بچه ها در اطراف.

اواز یا موسیقی دو ترکیب نیز اختیاری است بنابراین اگر شما بوده ام به گوش دادن به بسیاری از دیزنی و موسیقی متن به تازگی شما می توانید به سادگی انتخاب کردن و شریک زندگی خود را هرگز به می دانم.

این طرح هزینه £12.99/$12.99 قیمت برای دو حساب حق بیمه است و می توان در هر نقطه فقط مانند همه دیگر Spotify در. با توجه به یک حساب حق بیمه هزینه £9.99/$9.99 ما می خواهم بگویم که این یک قرارداد بسیار خوب است.

ما به عنوان خوانده شده Spotify در نقد و بررسی

چگونه به راه اندازی یک Spotify در دو حساب:

  • ثبت نام برای Spotify در یا ورود به سیستم با حساب های موجود
  • بازدید خود را 'حساب' صفحه به اشتراک خود را تغییر
  • دعوت از فرد دیگری برای پیوستن به اواز یا موسیقی دو نفری از طریق ایمیل, WhatsApp و یا چیز دیگری
  • صبر برای آنها را به قبول دعوت و تایید می کنند که آنها زندگی می کنند در همان آدرس

این مهم است به یاد داشته باشید که کسی که مجموعه این حساب خواهد بود گیر با کل لایحه بنابراین شما باید به کار کردن تقسیم هزینه در میان خودتان.

مرتبط: بهترین خدمات جریان موسیقی

اما چه می شود اگر شما در حال حاضر حق بیمه خود را به حساب راه اندازی راه شما آن را دوست دارم ؟ نگران نباشید همه از موسیقی خود را و لیست پخش و توصیه های خود را به طور خودکار منتقل می شود بیش از به شما دو حساب. تنها چیزی که خواهید دید به حدود £3.50 از معمول خود را از لایحه ارائه شده شما تقسیم هزینه به طور مساوی.

"حق بیمه Duo گسترده ما شامل موسیقی و پادکست فروشگاه و کاربران همه چیز در مورد Spotify در حق بیمه" گفت: Spotify رئیس Freemium کسب و کار افسر الکس Norström.

"با دو فرد حساب حق بیمه شما می توانید هر دو گوش به طور مستقل و بدون وقفه و همه خود را شخصی لیست پخش و ویژگی های طراحی شده فقط برای شما. ما هیجان زده را به این منحصر به فرد حق بیمه Spotify در طرح حتی در بازارهای بیشتری در سراسر جهان".

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن