چگونه به برنامه شل هشدار برای جلوگیری از همکاران hassling شما خاموش ساعت

این اجرا در صفحه اصلی کار جنبش در برخی از راه کمک به پیگیری از سالم کار و زندگی تعادل, اما همچنین ارائه برخی ا

توسط POSHTIBANNEWS در 17 تیر 1399

این اجرا در صفحه اصلی کار جنبش در برخی از راه کمک به پیگیری از سالم کار و زندگی تعادل, اما همچنین ارائه برخی از چالش های جدید است.

افزایش استفاده از ابزار مانند شل داده اند مدیران و همسالان دسترسی بیشتر به همکاران به صورت مکرر "فقط یک سریع" درخواست – حتی زمانی که ساعت کار بیش از. به همین ترتیب بسیاری از ما در حال حاضر کمتر سنتی ساعات کار معنی درخواستهای می تواند سیل در زمانی که ما در ساعت هستید.

شاید متوجه این محبوب شل دفتر ارتباطات ابزار در حال حاضر کاربران را قادر می سازد به برنامه خود را هشدار به کت و شلوار بهتر است ساعات کار خود را.

به تازگی اضافه شده ابزار را قادر می سازد تا کاربران را به ورودی خود را در دسترس ساعت در هفته با اطلاعیه به طور خودکار خاموش و بقیه از زمان. قبلا آن را به حال شده است ممکن است برای خاموش کردن اعلان ها, اما آن را تا به حال به صورت دستی انجام می شود. شرکت شل است و توضیح داد که چگونه به مجموعه ای از برنامه.

در اینجا چگونه کار می کند بر روی دسکتاپ:

  1. بر فضای کاری خود را با نام در گوشه سمت چپ بالای برنامه
  2. شناور بیش از مکث اطلاعیه انتخاب کنید و سپس تنظیم یک هشدار از طریق برنامه از منو.
  3. در پایین حرکت به اطلاع رسانی برنامه.
  4. باز کردن منوی کشویی زیر اجازه می دهد تا اطلاعیه و یک گزینه را انتخاب کنید: هر روز از روزهای هفته و یا سفارشی. اگر شما را انتخاب کنید سفارشی لغو انتخاب جعبه کنار هر روز شما نمی خواهید برای دریافت اطلاعیه ها.
  5. انتخاب زمان شروع و پایان برای اطلاعیه ها. تنظیمات به طور خودکار ذخیره کنید پس از کلیک بر روی این آیکون هنگامی که شما انجام می شود.

این ابزار شاید مفید تر برای سیستم عامل iOS و آندروید برنامه های تلفن همراه هر چند داده ما همیشه می توانید با نزدیک کردن لپ تاپ ما اما گوشی های هوشمند تمایل به استفاده که آیا ما در حال کار یا نه.

برای iOS, برنامه ریزی ابزار با این نسخهها کار به شرح زیر است در حالی که اندروید روش عملا یکسان:

  1. شیر شما تب در پایین صفحه نمایش.
  2. شیر اطلاعیه ها.
  3. شیر , اطلاع رسانی برنامه.
  4. شیر اجازه می دهد اطلاعیه ها در بالای صفحه نمایش و یک گزینه را انتخاب کنید: هر روز, روزهای هفتهو یا سفارشی. اگر شما را انتخاب کنید سفارشیضربه بزنید هر روز شما نمی خواهید به دریافت اطلاعیه ها و سپس ضامن اطلاعیه کردن.
  5. انتخاب زمان شروع و پایان برای اطلاعیه ها. برای هر روزو یا روزهای هفته تا کی ، به ضربه بزنید شروع یا پایان را انتخاب کنید هنگامی که شما دریافت اطلاعیه ها در آن روز. برای سفارشیضربه بزنید هر روز انتخاب کنید و سپس خود را شروع و پایان زمان.

این تغییر در واقع ساخته شده بود در اواخر ماه ژوئن است اما کمی بیشتر پوشش خبری این هفته است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن