چگونه به از نو خلق کردن برای تلفن های موبایل از مکان مورد علاقه خود را با الکسا

جدید آمازون الکسا مهارت اجازه می دهد تا شما را به صداهای مورد علاقه خود را و روز خود را در زندگی روزمره و حتی

توسط POSHTIBANNEWS در 6 تیر 1399

جدید آمازون الکسا مهارت اجازه می دهد تا شما را به صداهای مورد علاقه خود را و روز خود را در زندگی روزمره و حتی رفت و آمد خود را به اتاق نشیمن خود را. در اینجا نحوه استفاده از آن.

جدید الکسا دستورات – که در دسترس هستند در آمازون اکو و هر الکسا-صفحه هوشمند بلندگو – دعوت کاربران به از نو خلق کردن اتمسفر از مکانهای مورد علاقه خود را در خانه های خود.

با توجه به جیب پرز برای تلفن های موبایل برداشت شد بر اساس یک مطالعه از 2000 نفر است که استرالیایی ها از دست رفته محیط شلوغ رستوران یا کافی شاپ, دنبال, ساحل, بیشترین طول چند ماه گذشته.

مرتبط با: کدام آمازون اکو بلندگو باید به شما خرید ؟

چگونه به از نو خلق کردن برای تلفن های موبایل از مکان مورد علاقه خود را با الکسا:

وجود دارد یک تعداد انگشت شماری از دستورات شما می توانید استفاده کنید تا به سرعت و به راحتی به یاد بیاورید که برای تلفن های موبایل خود را از مکان های مورد علاقه خود را از طریق اکو. همه شما باید انجام دهید این است که بپرسید الکسا.

اگر شما در حال تلاش برای تمرکز در حالی که کار از خانه به سادگی می گویند "الکسا باز کردن دفتر برای تلفن های موبایل", "الکسا کتابخانه باز برای تلفن های موبایل" و یا "الکسا, بازی, کافه صداها" به از نو خلق کردن احساس می کنید مورد علاقه خود را مولد محیط زیست است.

مرتبط: بهترین های هوشمند بلندگو

اگر شما در حال انجام خوب با خود و نه پنج اما نیاز به یک دست استراحت در تعطیلات آخر هفته می گویند "الکسا باز ساحلی برای تلفن های موبایل" و یا "الکسا, بازی مزرعه برای تلفن های موبایل" به حمل و نقل خود را به ساحل و یا طبیعت است. اگر شما بیشتر در مورد سفر, شما می توانید می گویند "الکسا, باز, بزرگراه برای تلفن های موبایل" و یا "الکسا باز هواپیما سوار" به از نو خلق کردن برای تلفن های موبایل شما می شنوید در حالی که سفر.

اگر شما از دست رفته فضای فوتبال (و تماشای آن در تلویزیون دوباره کافی نیست) می گویند "الکسا شروع به ورزشگاه برای تلفن های موبایل" و یا "الکسا شروع به کف زدن" به احضار برای تلفن های موبایل از جمعیت تشویق و طرفداران ورزش ایجاد سر و صدا.

در حال حاضر وجود دارد نه فقط برای تلفن های موبایل را انتخاب کنید اما ما امیدواریم که برای دیدن آمازون اضافه کردن بیشتر در آینده – به خصوص که ما در حال شروع به فراموش کردن آنچه برخی از اماکن مانند صدا.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن