چگونه برای مدیریت یک سیب حساب کارت بدون آی فون خود را

اپل در نهایت کوتاه آمد و راه اندازی داشبورد آنلاین برای اپل کارت فعال خواهد شد كه مدیریت حساب دور از آی فون بر

توسط POSHTIBANNEWS در 13 تیر 1399

اپل در نهایت کوتاه آمد و راه اندازی داشبورد آنلاین برای اپل کارت فعال خواهد شد كه مدیریت حساب دور از آی فون برای اولین بار.

جدید وب پورتال است که در زندگی card.apple.com را قادر می سازد تا خریداران برای مدیریت تعادل خود را مشاهده و اظهارات پرداخت صورتحساب و بیشتر. موجود دارندگان کارت می توانند با استفاده از ID اپل خود.

قبلا همه این بود که تنها ممکن است از طریق یک دستگاه iOS از طریق اپل کیف پول, برنامه, بسیاری از دارندگان کارت خواهد بود خوشحالم که به کمی انعطاف پذیری بیشتر در حال حرکت رو به جلو است.

حضور آنلاین بسیار لازم است اگر کارت اپل کاربران خود را از دست اپل, به عنوان مثال. آن را به معنای تنها راه کاربران می توانند دسترسی به حساب های خود بود که در واقع یک تماس تلفنی اپل شریک بانک Goldman Sach است.

با توجه اپل به بازار عرضه شده و گسترش خود را به خدمات مالی به عنوان یک اینده انقلاب, این جنبه از خدمات کاملا مناسب حسابداری و در حال حاضر رفع شده اند احتمالا بعد از تقاضا از کاربران است.

مرتبط: بهترین آیفون 2020

اپل کارت پیشگامانه در تعدادی از راه های, مهمترین آن اتکا به اپل پرداخت پلت فرم های دیجیتال و همچنین عدم وجود هزینه های. فاقد هزینه سالانه وجود دارد هیچ معامله خارجی پرداخت هزینه و بدون هزینه های پرداخت.

همچنین وعده داده تا 3 ٪ پشت نقدی از جمله در تمام خرید شما از اپل در هر خرید می رود که به یک سیب نقدی حساب کاربری هوشمند بهره محاسبات بر اساس چه مقدار شما مایل به پرداخت تعادل خود را هر ماه و خیلی بیشتر. نیز وجود دارد یک فانتزی فیزیکی کارت ساخته شده از تیتانیوم برای استفاده در مکان های که در آن اپل پرداخت نمی پذیرفته است.

کسانی که مایل به درخواست برای کارت اپل هنوز هم برای انجام این کار از طریق اپل کیف پول برنامه برای آی فون است.

آیا شما یک اپل کارت کاربر ؟ است آن را تغییر راه شما مغازه ؟ قطره ما یک خط @trustedreviews در توییتر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب