چگونه به حلقه یوتیوب

می خواهید به تماشای آن یوتیوب دوباره ؟ و دوباره ؟ و دوباره ؟ خوب نگران نباشید ما راهنمای به شما می گوید چگونه

توسط POSHTIBANNEWS در 26 اردیبهشت 1399

می خواهید به تماشای آن یوتیوب دوباره ؟ و دوباره ؟ و دوباره ؟ خوب نگران نباشید ما راهنمای به شما می گوید چگونه به حلقه یوتیوب و آن را بسیار مستقیم به جلو.

توانایی به حلقه یوتیوب ویدئوها از دست رفته بود تا چند سال پیش از تبدیل شدن به یک ماندگار گله برای کاربران است. دیگر هر چند – در حال حاضر شما می توانید حلقه را به محتوای قلب خود را. هنوز هم بهتر, شما نمی خواهد که به تکیه بر نرم افزار شخص ثالث به انجام آن به عنوان قابلیت در حال حاضر در دسترس در یوتیوب رابط.

اگر شما می خواهید به حلقه های تصویری, ما یک خبر خوب! این واقعا ساده است. فقط راست کلیک بر روی این ویدئو شما در حال مشاهده و انتخاب کنید 'حلقه' (تصویر زیر).

مرتبط: چگونه برای انتقال یک Google Play Music کتابخانه به موسیقی یوتیوب

هنگامی که شما انتخاب کرده اید 'حلقه' که گزینه باقی خواهد ماند علامت و تصویری در سوال باقی خواهد ماند و در حلقه تا زمانی که شما untick گزینه و یا خروج از پنجره.

بنابراین شما با استفاده از جدید خود را-پیدا تصویری حلقه قدرت برای خوب یا بد ؟

یک مطلب مفید کارگیری از یوتیوب حلقه تسهیلات ممکن است به حلقه های مورد علاقه خود را لیست پخش از یوتیوب در حالی که شما در حال انجام یک کار خانه است. بیشتر پریدن تا اواسط تنظیم برای تغییر موسیقی خود را به عنوان تصویری اتومبیل را متوقف کند.

به همان اندازه اگر شما در حال پخت و پز و یا پخت سعی کنید با قرار دادن آهنگ های خود را در حلقه. که راه شما نمی خواهد که برای پوشش تلفن خود را در آرد/تخم مرغ/روغن پخت و پز در هر زمان شما سعی می کنید برای تغییر آهنگ. فقط مطمئن شوید که شما انتخاب کنید یک لیست پخش شما واقعا لذت ببرید و یا آن را به سرعت قدیمی.

مرتبط: بهترین نینتندو سوئیچ و سوئیچ Lite معاملات – بهترین بسته نرم افزاری ارائه می دهد و در سوئیچ Lite

اگر شما احساس کمتر سازنده ما توصیه می خواهم حلقه ویدیو زیر. آن را در حال حاضر ده ساعت طول بنابراین شما می توانید به سرعت عبور تعداد کمی از کسانی که روز و هفته و ماه شما شده است نگرانی در مورد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن