چگونگی چت گروهی در FaceTime

اگر شما یک کاربر iOS شما احتمالا آشنا با اپل ساخته شده است در برنامه مکالمه تصویری FaceTime. اما آیا شما می دا

توسط POSHTIBANNEWS در 29 اردیبهشت 1399

اگر شما یک کاربر iOS شما احتمالا آشنا با اپل ساخته شده است در برنامه مکالمه تصویری FaceTime. اما آیا شما می دانید شما همچنین می توانید استفاده از آن برای ایجاد گروه تماس?

با بسیاری از برنامه های چت تصویری بلند کردن هزینه اشتراک و افزایش شرکت کنندگان محدودیت های شما می شود احمقانه به فکر می کنم شما از گزینه های. خوشبختانه FaceTime همراه با برخی از ویژگی های فریبنده – اگر شما یک کاربر اپل است.

یکی از بزرگترین مزایای FaceTime است که آن را ساخته شده است سمت راست وجود دارد را به دستگاه شما. که به معنی بدون نیاز به دانلود و ثبت نام برای برنامه های اضافی با خود چت تصویری کنترل های موجود در لیست مخاطبین و پیام برنامه به عنوان به خوبی به عنوان در برنامه FaceTime خود را.

این یک ظرفیت بزرگ بیش از حد. چت گروهی در FaceTime باید حد از 31 شرکت کنندگان در ساخت آنها بیش از قادر میزبانی از خانواده ریونیون یا شب جمعه pub quiz اما احتمالا نه ایده آل برای جریان خواهرزاده خود را به رقص.

شما همچنین می توانید مخفی کردن و تحت یک نسخه متحرک از چهره خود را – بنابراین وجود دارد که.

مرتبط: چگونه به گروه FaceTime در مک

FaceTime در دسترس است بر روی اکثر دستگاه های iOS از جمله اپل ، iPads و مدلهای macbook. برای یک لیست کامل از FaceTime سازگار با دستگاه های زیر را مشاهده کنید:

  • آیفون 6 و یا بعد از
  • آی پاد لمسی (7th generation)
  • iPad Pro
  • اپل هوا 2 و یا بعد از
  • آی پد مینی 4 و یا بعد از
  • مک در حال اجرا OS X Lion 10.7 و یا بعد از

شما همچنین نیاز به مطمئن شوید که دستگاه شما در حال اجرا است iPadOS یا iOS 12.1.4 و یا بعد. کسانی که با دستگاه های قدیمی تر در حال اجرا این نرم افزار هنوز هم قادر خواهد بود برای پیوستن به گروه FaceTime تماس اما تنها به عنوان صدا, شرکت کنندگان, بنابراین شما نمی خواهد بود قادر به دیدن ویدئویی خود را.

چگونه برای ایجاد یک چت گروهی در FaceTime

دو راه وجود دارد برای شروع یک چت گروهی در FaceTime در iOS یا iPadOS دستگاه – از طریق برنامه پیام و از طریق FaceTime app.

تصویر: سیب

چگونه برای شروع یک گروه تماس از پیام های برنامه:

  • باز 'پیام'
  • ضربه بزنید تا پیام جدید آیکون در گوشه بالا و سمت راست
  • جستجو برای نام و شماره تلفن و یا آدرس ایمیل برای اضافه کردن مخاطبین به چت – کلیک کنید و یا آیکون به علاوه به حرکت از طریق لیست مخاطبین خود را در تمامیت آن
  • هنگامی که در یک چت گروهی با کلیک بر روی تماس با ما و یا چت گروهی نام در بالای صفحه نمایش برای دسترسی به گزینه های بیشتر
  • شیر "FaceTime" برای شروع یک تماس

مرتبط: چگونه تماس تصویری در واتساپ

چگونه برای شروع یک گروه تماس از FaceTime app:

  • باز کردن "تنظیمات" و سپس "FaceTime" و مطمئن شوید که "FaceTime" است جابجا کنید ،
  • باز 'FaceTime'
  • را ضربه بزنید آیکون به علاوه در گوشه بالا سمت راست
  • جستجو برای نام و شماره تلفن و یا آدرس ایمیل برای اضافه کردن مخاطبین به چت – کلیک کنید و یا آیکون به علاوه به حرکت از طریق لیست مخاطبین خود را در تمامیت آن
  • را ضربه بزنید' تصویری' برای شروع یک تماس

هنگامی که شما در تماس با شما می دانم که صحبت کردن با اندازه کاشی. شما همچنین می توانید اضافه کردن بیشتر شرکت کنندگان در طول تماس ها با ضربه زدن بر روی دکمه به علاوه و ورود تماس با ما نام و شماره تلفن و یا آدرس ایمیل.

چگونه برای پیوستن به یک گروه چت در FaceTime

فقط به عنوان یک تعداد انگشت شماری از راه های برای تحریک یک گروه تماس در FaceTime نیز وجود دارد چند راه مختلف برای پیوستن به یک تماس آغاز شده توسط شخص دیگری.

وقتی کسی می افزاید: شما را به یک چت گروهی شما یک اخطار دریافت خواهید کرد. به سادگی سر به روی صفحه نمایش قفل شما و یا مرکز اطلاع رسانی بر روی دستگاه شما و به آن ضربه بزنید سبز FaceTime آیکون برای پیوستن به تماس.

اگر شما به طور تصادفی ضربه تند وشدید زدن کردن اطلاع رسانی شما هنوز هم می توانید با پیوستن به تماس با باز کردن برنامه پیام و یا رفتن به FaceTime خود نرم افزار. برای پیوستن به یک گروه تماس در پیام های چت گروهی تماس در حال وقوع است و روی آن ضربه بزنید 'تاریخ' برای اضافه کردن به تماس. برای پیوستن به یک تماس FaceTime نرم افزار پیدا کردن فعال در برنامه و شیر سبز آیکون دوربین به گفتگو بپیوندید.

تصویر: سیب

مرتبط: چگونه به استفاده از Houseparty

یکی از ویژگی های FaceTime است که خود را از دیگر گروه تماس نرم افزار ممکن است دوربین اثرات و فیلتر. بارز ترین اپل Animoji و Memoji انیمیشن های سفارشی.

در حالی که تنها دستگاه با چهره ID (که آی فون X و یا بعد و 11 و 12.9 اینچی اپل مدل نرم افزار) می تواند ایجاد Animojis, دستگاه های قدیمی تر می توانید همچنان به استفاده از دوربین های دیگر از جمله اثر فیلتر و متن و اشکال در FaceTime.

به تعجب خانواده و دوستان خود را با اثرات دوربین به سادگی شیر "اثر". از آنجا, شما می توانید انتخاب کنید از طیف وسیعی از گزینه. شیر میمون آیکون برای دسترسی به Animoji یا Memoji سه نقطه به استفاده از فیلتر های 'Aa' آیکون برای پوشش متن خط ناخوانا به بازی در اطراف با شکل و دو آیکون برای اضافه کردن Memoji و emoji برچسب بود.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن