چگونه آخرین ما 2 تعریف همجنسگرایان داستان سرایی در بازی

Spoiler Warning: این قطعه شامل اخلال گران مربوط به طرح بازی. اگر شما می خواهید یک اسپویلر-رایگان تفکیک از بازی

توسط POSHTIBANNEWS در 6 تیر 1399

Spoiler Warning: این قطعه شامل اخلال گران مربوط به طرح بازی. اگر شما می خواهید یک اسپویلر-رایگان تفکیک از بازی ما را بررسی کنید آخرین ما 2 نقد و بررسی.

در ساعات اولیه از The Last of Us 2الی و دینا تلو تلو خوردن به عجیب و غریب کتابفروشی. دیوار آراسته با غرور پرچم در حالی که گی, همجنسگرا ادبیات لیتر قفسه تلخ یادآوری را شامل پیشرفت در این دنیا قبل از آخرالزمان آورده و همه چیز را متوقف کند. آنها درخواست خود را با صدای بلند "چه با همه پرچم" clueless در مورد آنچه چنین هویت به معنای ایستاده بود و قبل از وجود خود را تعریف کمی بیشتر از جان گذشته نیاز برای زنده ماندن است.

این یک شیرین و لحظه ای دست زدن به این دو نقطه در یک رمان ها نمایش داده می شود قبل از آنها به شوخی گفت: "ما هستیم" در حالی که Ellie آن میدارد و عصبی peruses از طریق صفحات. این یک بازی گاه به گاه مشاهده از دو نفر در عشق و جنسیت خود را به هیچ وجه تحمل این واقعیت است. هنگامی که جهان به عنوان ما می دانیم که آن را متوقف به وجود داشته باشد بسیاری از آن تعصبات رفت و همراه با آن اجازه می دهد عجیب و غریب هویت شکوفا در The Last of Us 2 با طراوت آزادی. Naughty Dog با استفاده از این دانش به سادگی واقعا فراگیر, فیلمهای هل دادن مرزهای در راه من به ندرت دیده می شود این رسانه قبل از انجام.

مرتبط: بهترین بازی PS4

The Last of Us 2 Review

شما پیدا کردن تلاش های بیشتر و جامع در indie در فضا با فراوانی از بازی فریاد از پشت بام های عجیب و غریب اما جهان از فیلم های پرفروش است و اغلب اجتناب از چنین داستان سرایی و یا تحت فشار قرار دادند و آن را به حاشیه. بیرونی جهان, زندگی عجیب و غریب است و شب در جنگل فقط چند جریان اصلی نمونه من می توانم از فکر می کنم. این تلاش ها راه می رفت تا آخرین ما 2 می تواند اجرا شود و این که دقیقا آنچه در آن می کند.

Ellie هویت به عنوان یک لزبین می ایستد در خط مقدم Naughty Dog در عاقبت. رابطه او با دینا پرشور و آشفته ساخته و با پیچیدگیهای که قرض دادن آن حس اصالت است که منعکس کننده واقعیت است. صرف نظر از گرایش جنسی روابط عاشقانه هستند و اغلب کثیف, با, دو فاک, نیاز به کار با هم برای پیدا کردن خوشبختی با وجود تفاوت های خود را. عزیزان نیست کاملا اتصالات قطعات پازل به ویژه هنگامی که شما یک آخرالزمان برای مقابله با, در بالای هر چیز دیگری.

دیدن این دوتا ارتباط برقرار کردن سر و کله زدن و نزدیک تر به هدف مشترک آنها در حالی که حمایت از یک دیگر است که واقعا بی ریا در حالی که شما می توانید احساس خود را در حال رشد به عنوان خسته نهایی شکاف تقسیم بین آنها پدیدار است. Ellie درایو برای انتقام می شود غیر منطقی قرار دادن خودش و کسانی که او را برای مراقبت در معرض خطر به نفع endgame که در چشم من به سادگی نیست ارزش آن است. شما نتیجه گیری های خود را, اما از دیدن این زن و شوهر سهوا اشک خود را جدا فقط به پایان رسید تا پشت در آغوش یکدیگر واقعی است heartbreaker و شما می توانید چیزی جز عقب بنشینید و تماشا کنید.

مرتبط با: ارواح تسوشیما

The Last of Us 2

در حالی که بازی را بازاریابی مواد ممکن است به شما منجر به این باور است که Ellie ماجراجویی به تنهایی این تنها نیمی از داستان است. در طول نیمه دوم شما را به کنترل از ابی, بازی از طریق حوادث از یک چشم انداز جدید برای به دست آوردن درک بیشتری از گرفتاری او انگیزه و دلایل اقدام به عنوان او می کند. بسیار شبیه Ellie او رانده شده توسط یک تشنگی برای انتقام. اما بر خلاف Ellie او می آید به درک او انتقام نیست ارزش از دست دادن زندگی آن را به دنبال دارد.

او همچنین یک بخش جدید به The Last of Us 2 را گسترده تر برای جاه طلبی های عجیب و غریب داستان سرایی. در طول مبارزات انتخاباتی ابی اسیر توسط یک قاتل مسیحی فرقه شناخته شده به عنوان Seraphites. این پیچ فرقه کارت های قدیمی جهان, امید بستن به صورت سنتی به معنی زندگی در هر دو تکنولوژی استفاده می کنند و نقش اعضای خود اختصاص داده در سن جوان است. مردان به طور سنتی بود بازیگران به عنوان سربازان و یا شکارچیان در حالی که زنان را می توان مجبور به ماندن در خانه به عنوان مطیع همسران کسانی که تمایل حیاط و تولید کودکان است.

این است که در آن لو و یارا به بازی می آیند – دو نفر از اعضای فرقه که خود را در ابتدا به اعدام پس از خیانت به بصورتی پایدار و محکم برگزار اعتقادات. تنها راه توبه برای گناهان خود را که به "خالص" است که متاسفانه شامل حال آویزان قبل از معده خود را قطعه قطعه باز شما اجازه احشاء و امعاء استخر بر روی زمین زیر. لو و یارا ذخیره ابی زندگی در آخرین لحظه ممکن است و آنها با هم فرار کنند و موفق به نجات چند لحظه کوتاه از ایمنی.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

از اینجا پر سر و صدا شرایطی از لو و یارا شروع به باز کردن. به شدت زخمی یارا نیاز به توجه پزشکی است که تنها می توان با قرار دادن بسیار زیاد اعتماد ابی, عبور از مرزهای فرهنگی است که دیدن آنها را به صورت متحدان جدید به جای آنها یک بار به نام خانه را ترک کرده است و آنها را پشت سر گذاشت. آن را جذاب و پویا و ایجاد یک دوگانه رابطه تضاد آرمان که در نهایت به کنار رانده نفع یک حاکم ثابت – عشق. این چیزی است که روابط The Last of Us 2 با هم حتی در میان ثابت مشابه از خونریزی است.

اما بیایید متوقف سراسر بوش ضرب و شتم و در نهایت ایجاد چرا لو و یارا آنقدر پیشگامانه خود را در تصویر نشان می دهد که عجیب و غریب هویت در رسانه های جریان اصلی نیاز نمی شود بدبینانه کنه در یک تنوع سهمیه. لو یک نما مرد است که به صراحت و بدون هیچ گونه شک و تردید در این بازی ، بازیکن تفسیر بگذرند با لو هویت اقدام به عنوان یک نیروی محرکه تبعید خود را از Seraphites و دستیابی به یک زندگی جدید است.

در یک عمل تمرد در برابر نقش او اختصاص داده شده است و ادامه مبارزه با هویت جنسیتی لو تراشیدن سر خود را به نشان می دهد Seraphites که او یک انسان است و خواسته به ترک زنانه آرمان های او شده است straddled با برای سال های بسیاری از. این یک لحظه نقطه عطفی برای تغییر جنسیت نمایندگی در AAA فضا حتی اگر آن کامل نیست.

لو است deadnamed (خطاب به عنوان قبلی خود نام و جنسيت) برای طرح اهداف و زندگی او از هم پاشیده به دلیل بار مخفی که آنها به سادگی می شد بیش از حد. به عنوان یک همجنسگرا زن, من تا به حال دوستان و اعضای خانواده بیان مسائل با هویت من, شکست متوجه باشید که این است که من پس از من متولد شد, من فقط در یک موقعیت به شکل که تا آن زمان درست بود و پنهان شده در گنجه من تنها گزینه است. The Last of Us 2 آینه این معضل به جز شخصیت ما نیز باید یک ویروسی آخرالزمان و ادمکش فرقه برای مقابله با, در بالای هر چیز دیگری.

مرتبط با: PS5 در مقابل ایکس باکس سری X

خارج از فرقه لو می یابد بلافاصله استقبال پشتیبانی شبکه در آغوش ابی و یارا. هویت خود است هرگز مورد سوال و یا mulled بیش به عنوان یک بیش از حد مورد بررسی قرار روایت touchstone. آن را فقط که او چه کسی است و این که بدون فکر دوم را پذیرفت. این طراوت را برای دیدن یک ترانس شخصیت که "transness" نیست تعریف صفت از وجود آنها حتی اگر ما هنوز مجبور به تماشای آنها را رنج می برند در دست معتادان است.

سگ شیطان است که هیچ غریبه ای به معرفی شخصیت های عجیب و غریب و در معرض آنها را به فوری عذاب انجام دقیقا همان است که در The Last of Us: Left Behind. آن را دیدم نشان از Ellie تمایلات جنسی قبل از لحظات عاشقانه خود بهره کشته شده است با قهرمان ما مجبور به تماشای به عنوان رایلی تسلیم به عفونت و او می آید به شرایط خود ایمنی است. این احساسی غم انگیز و متاسفانه نمونه از صدای اقلیت بودن موضوع به بدبختی صرفا به دلیل مستقل مشترک المنافع-voices موفق به نشان دادن نمایندگی در هر راه دیگر.

لو نیست امان از این خسته کننده استعاره اگر چه خوشبختانه بالای آن را که ما صرف زمان بیشتر و بیشتر با او. تفسیر آنها از جهان تعریف شده است توسط فرقه و کار در کنار ابی اجازه می دهد تا لو به رشد را به کسی که به مراتب مستقل تر و رو به جلو فکر کردن. او نشان می دهد هیچ تردیدی با مبارزه علیه گذشته خود رفقا در کنار ابی و پیدا کردن خودش در همان مخمصه. Misery loves company, و The Last of Us 2 صرفا که روابط نزدیک می توانید فرم را در بعید ترین شرایط.

مربوط به: The Last of Us 2 – نکات و ترفندها

آن را تا حدودی مضحک است که تعصبات که ما تسلط خود را مدرن زمانه چیز از گذشته در Naughty Dog در جهان تنها یک مسئله برای کسانی که چسبیده به کهنه تعاریف ایمان به عنوان یک درایو غیر منطقی برای زنده ماندن است. تنها قابل مشاهده نمونه هایی از هوموفوبیا یا تراجنسی در The Last of Us 2 آمده از نسل که تا قبل از همه گیر جذب شده توسط یک گفتمان فرهنگی که در آن همجنسگرایان مردم شرور و اهریمن برای سادگی موجود.

وجود هاله ای از نادان سعادت زمانی که Ellie و دینا تلو تلو خوردن به آن کتابفروشی غافل از اهمیت چنین پیکرنگاری خرس در هویت آنها به طور طبیعی فرض به سادگی دلیل آن را نرمال. این یک چشم انداز با وجود دلخراش شرایطی آنها پیدا کردن خود را در. روزمره آنها در حال مبارزه برای بقا در برابر دیگر انسان ها و کشنده آلوده, اما آنها هرگز نیاز به دفاع از آنها چه کسانی هستند زیرا این نگرش نیست ریشه دوانده در تفکر خود را مانند یک طولانی انگل.

پس از فرار از Seraphites لو آغاز می شود به آغوش جهان بدون تعصب در حال رشد و نزدیک به ابی و الهام گرفتن از او پرشور و استقبال نگرش است که یک امضا به The Last of Us 2 را به زیبایی فراگیر طبیعت است. من باید مسائل را با روش های که در آن آدرس آن دوره ای تم خشونت و قلع و قمع عجیب و غریب افراد, اما این همه در خدمت یک پیام است که قهرمانان عشق و امید و تحسین بالاتر از همه چیز.

Naughty Dog, ارائه, از, لزبین, بوسیدن و فراجنسیتی هویت کامل نیست تا حدودی به دلیل اشتباهات کوچک و واقع بینانه, کثیف تجسم چگونه چنین افرادی وجود داشته باشد در جهان از هم پاشیده. معایب کنار آن قهرمانان صداهای عجیب و غریب در راه هیچ بازی از این کالیبر قبل از انجام داده است و آخرین ما 2 نیست ترس به سکوت متعصب اقلیت که ایستادگی در برابر آنها.

به عنوان آخرین ما 2 قهرمانان به ما آموخت "تحمل و زنده ماندن" می شود و درست به خودتان آن را انجام.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن