مجلس اعیان اعلام کرده اند که بازی غارت جعبه قمار

مجلس اعیان قمار کمیته گفته است که بازی های ویدئویی غارت جعبه باید تنظیم شود تحت قوانین قمار رفتن به جلو. این ت

توسط POSHTIBANNEWS در 12 تیر 1399

مجلس اعیان قمار کمیته گفته است که بازی های ویدئویی غارت جعبه باید تنظیم شود تحت قوانین قمار رفتن به جلو.

این تصمیم در نتیجه طولانی بحث تا کنون پس از غارت جعبه شروع به ظهور به عنوان امری عادی موارد در اکثر فیلمهای منتشر شده با بسیاری از منتقدان اصرار دولت به اقدام با پتانسیل قوانین و مقررات.

در حال حاضر مجلس اعیان گفت: آنها باید طبقه بندی شده به عنوان "بازی از شانس" است که آنها را مستقیما تحت قمار قانون سال 2005. "اگر یک محصول به نظر می رسد مانند قمار و احساس می کند مانند قمار باید آن را تنظیم به عنوان قمار" در گزارش خود می خواند.

"دولت باید فورا عمل را به غارت جعبه در داخل حواله قمار قوانین و مقررات" آن را همچنان با دولت به ظاهر در یک عجله به اجرای مقررات از جمله به این بازی چشم انداز است. که دقیقا آن معرفی خواهد شد هنوز مشخص نیست اما.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

"این آزادسازی از قمار قمار عمل 2005 جهانی تصویب گوشی های هوشمند و بهره برداری از نرم لمسی مقررات توسط اپراتورها قمار ایجاد کرده است یک طوفان کامل از اعتیاد آور 24/7 قمار" این کمیته نوشت. "کمیته انتظار دارد که دولت و تنظیم کننده برای ایجاد تغییرات در حال حاضر. بسیاری از توصیه های این گزارش نیست و نیاز به قانون و همه آنها فوری اگر مصرف کنندگان به محافظت و زندگی را نجات داد."

انگلستان تجارت بدن Ukie نیز منتشر شد بیانیه ای در خصوص اعلام تعمق بیشتر به عمق اطراف طبیعت غارت جعبه و چگونه از آن شده است پرداختن به موضوع دستکاری شیوه های قمار در میان.

"اکثر مردم در انگلستان بازی بازی های ویدئویی در یک فرم و یا دیگری ما را از این نگرانی به طور جدی گفت:" UKIE مدیر عامل Dr جو و تاب است. "ما سخت کار کرده ام به افزایش استفاده از, خانواده, کنترل, کنسول, که می تواند خاموش کردن و یا محدود کردن مخارج و ما خواهد بود با همکاری نزدیک با DCMS طول بررسی خود را از قمار عمل بعد از این سال است."

غارت جعبه و شبیه مکانیک مانند FIFA نهایی تیم شده اند نیاز مبرم به مقررات برای سال. آن را یک گام مثبت رو به جلو برای اطمینان از شیوه های مانند این را به وضوح نمایش داده شده و آسیب پذیر بازیکنان نمی کشیده به سمی عادات آنها ممکن است پیدا کردن سخت برای شکستن.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن