دانش آموزان دبیرستان در نظر گرفتن آنلاین AP امتحانات ممکن است مجبور به پس گرفتن آنها را با توجه به ویژگی های قطعی

همه ما می دانیم که احساس اضطراب و عصبانیت در حالی که گرفتن یک آزمون و همچنین که حس امداد هنگامی که شما انجام م

توسط POSHTIBANNEWS در 27 اردیبهشت 1399

همه ما می دانیم که احساس اضطراب و عصبانیت در حالی که گرفتن یک آزمون و همچنین که حس امداد هنگامی که شما انجام می شود. اما به نظر می رسد که برخی از دانش آموزان دبیرستانی ممکن است نیاز به رفتن را از طریق آن rollercoaster از احساسات دوباره چون با توجه به ویژگی های قطعی این دانش آموزان که در زمان تعیین سطح پیشرفته امتحانات را به آنها را دوباره.

تبلیغات

با توجه به کروناویروس همه گیر بسیاری از موسسات آموزشی شده اند مجبور به بستن. این به این معنا نیست که دانش آموزان در حال گرفتن یک تعطیلات به عنوان بسیاری از در حال حاضر مطالعه از صفحه اصلی با برخی حتی گرفتن امتحانات آنلاین. با توجه به کالج مدیره است که این سازمان است که به این AP امتحانات نشان داد که ویژگی های قطعی تا به حال مانع برخی از دانش آموزان از اتمام آزمون خود را.

هیئت کالج ادعا می کند که این مسائل فنی می توانست با توجه به دانش آموزان با استفاده از یک "outdated browser" اما برخی از دانش آموزان در حال دعوا است. برای مثال یک دانش آموز دختر ادعا می کند که در طول آزمون آزمایشی وجود دارد مسائل پس از آن تا حد زیادی به عهده گرفت که آن را در طول امتحان واقعی.

دیگر دانش آموزان نشان می دهد که آنها تلاش کرده اند انواع مختلفی از روش های مختلف از آپلود تست های خود را, اما همچنین به نظر نمی رسد به کار. که می شود گفت آن دسته از دانش آموزان مواجه می شوند که این مسائل خواهد بود قادر به نشستن برای یک آزمون مجدد بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره آموزش و پرورش است. منبع: سی ان ان



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن