در اینجا هنگامی که شما می توانید پیدا کردن بهترین معاملات در لباس

Coronavirus همه گیر است آمار صنعت پوشاک واقعا سخت است. در علاوه بر این به فروشگاه های متعدد تعطیلی خرده فروشان

توسط POSHTIBANNEWS در 24 اردیبهشت 1399

Coronavirus همه گیر است آمار صنعت پوشاک واقعا سخت است. در علاوه بر این به فروشگاه های متعدد تعطیلی خرده فروشان مانند JC Penney باید furloughed بسیاری از ساعات روز همکاران برای پاسخ به یک فروش گسترده رکود.

پول متخصص کلارک هوارد می گوید دلیل این است که مصرف کنندگان با آن مواجه هستند کمتر درآمد قابل تصرف با توجه به COVID-19 بحران و در حال سفت کردن کمربند خود را از نظر مالی.

"اگر شما فکر می کنم در مورد چیزی که تقریبا به طور کامل اختیاری خرید, این, لباس," او می گوید.

افرادی که احساس امنیت مالی در این دوران سخت اقتصادی ممکن است تعجب اگر وجود خواهد داشت یک فرصت برای پیدا کردن چند معاملات در پوشاک. ثانیهقبل از اینکه چرا کلارک می گوید شیب دار تخفیف می تواند در آینده به یک دندانه دار کردن در نزدیکی شما.

بزرگ, فروش لباس به زودی

به دلیل آهسته, فروش, فروشگاه های لباس در حال رفتن به سعی کنید به خلاص شدن از شر کمی از موجودی به بازی گرفتن. که به معنی بزرگ تخفیف برای مصرف کنندگان است.

"خرده فروشان و تولید کنندگان پوشاک در دنیا از آزار با oversupplies که آنها حتی نمی دانم چه چیزی برای انجام با به خاطر آنها از دست داده ایم یک کل فصل" کلارک می گوید.

هنگامی که ما می بینیم اکثر معاملات?

کلارک می گوید: این آب و هوا نمی توان تنها چیزی که گرم کردن آمده فصل تابستان است. که زمانی که معاملات در لباس, به احتمال زیاد خواهد فراوان است.

"شما در حال رفتن برای دیدن این معامله واقعی بیش از چند ماه آینده" کلارک می گوید.

که در آن بزرگترین فروش بود ؟

"وجود دارد این مطلق پریشانی فروش است که اتفاق می افتد به خصوص در لباس زنان با وارد شدن ایمیل در یک روز یا یک ساعت فروش فلش با واقعی تخفیف اعم حدود 70 درصد" کلارک می گوید.

ClarkDeals.com سردبیر Charis قهوه ای می گوید او با دیدن معاملات در حال حاضر که ویژگی تا 50 ٪ خاموش در انتخاب سبک Nikes و 60% کردن آیتم های مختلف در خط پایان.

در حالی که بزرگتر فروش آمده به احتمال زیاد کمی بعد بسیاری از فروشگاه های بزرگ معاملات در حال حاضر Charis می گوید.

تبلیغات

"وجود دارد بسیاری از پراکنده تنزیل جریان در انواع خرده فروشان," او می گوید. برای مثال, Eddie Bauer ارائه شده است 50% موارد فروش در حال حاضر.

فکر نهایی

قبل از اینکه شما شروع به خرید یک نگاهی از نزدیک در بودجه خود را. اگر شما پول اضافی برای خرج کردن در لباس این راهنمایی می تواند کمک به شما در پیدا کردن بهترین معاملات:

  1. ثبت نام برای هشدار ایمیل از خرده فروشان مورد علاقه خود را. همین حالا فروشگاه ها پاداش به مشتریان خود را با یک هشدار از طریق ایمیل در مورد آینده فروش.
  2. به دنبال تخفیف فوق العاده روی چیزهایی که در حال حاضر در فروش. "مردم را در پیدا کردن بهترین تخفیف در فروشگاه های که ارائه تخفیف در فروش اقلام" Charis می گوید.
  3. مقايسه فروشگاه. استفاده از یک ابزار رایگان مانند گوگل خرید یا Camelcamelcamel به مطمئن شوید که شما واقعا در حال گرفتن بهترین معامله.

آماده برای شروع خرید ؟ شما می توانید پیدا کردن آخرین معاملات در لباس ClarkDeals.com.

بیشتر پول صرفه جویی در منابع از Clark.com:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن