HBO حداکثر به تازگی راه اندازی شده و در ایالات متحده, اما زمانی که آن را آمد به انگلستان?

HBO حداکثر تا فقط رفته در زندگی ما بسیار چشمگیر کتابخانه های محتوا از جمله فیلم های پرفروش را نشان می دهد بازی

توسط POSHTIBANNEWS در 7 خرداد 1399

HBO حداکثر تا فقط رفته در زندگی ما بسیار چشمگیر کتابخانه های محتوا از جمله فیلم های پرفروش را نشان می دهد بازی تاج و تخت, Westworld, سیم و The Sopranos. اما HBO حداکثر آمدن به انگلستان?

در حالی که WarnerMedia که صاحب HBO نشده و در عین حال نشان داد هر جزئیات برای آن HBO حداکثر قصد دارد فراتر از ایالات متحده, که در آن هزینه های $14.99 در هر ماه پس از هفت روز تست رایگان آن دارای تایید طرح در نهایت به گسترش خدمات به اروپا و جاهای دیگر.

اما آن را بسیار بعید است که انگلستان خواهد بود در میان موج اول از کشورهای اروپایی است که HBO حداکثر.

مرتبط با: HBO می خواهد بیشتر شبیه به Netflix – طرفداران بزرگ تلویزیون باید امیدواریم که این اتفاق نمی افتد

"ما در حال اولویت ما گسترش بین المللی در اروپا و آمریکای لاتین که در آن ما در حال حاضر عمل HBO و شبکه های موجود بیش از حد بالا خدمات" John T. Stankey رئیس جمهور & COO از AT&T و مدیر عامل شرکت WarnerMedia گفت: در HBO حداکثر سرمایه گذار بعد در اکتبر 2019.

"در ابتدا ما تکمیل این تلاش ها با تکیه به ما مجوز روابط با شرکای کلیدی در سرزمین های دیگر که در آن ما معتقدیم شرایط بازار حکم یک رویکرد متفاوت است."

انگلستان می افتد به دوم از این دو گروه چون آسمان دارای حقوق انحصاری به محتوای HBO در انگلستان است. شرکت تمدید همکاری خود را در ماه اکتبر 2019 و مقابله اعتقاد بر این است برای اجرا تا سال 2024.

Stankey اشاره شده این معامله در سال گذشته HBO حداکثر سرمایه گذار بعد گفت: "ما به تازگی امن گسترده و طولانی مدت صدور مجوز و تولید مشترک مقابله با آسمان در انگلستان و آلمان و ایتالیا فراهم می کند که ثبات و قابل پیش بینی است بنابراین ما می توانید تولید بهترین محتوا برای خدمات ما در سراسر جهان است."

وی افزود: "در اروپای مرکزی Nordics اسپانیا و پرتغال در حال حاضر بیش از 9 میلیون HBO مشترکین در سراسر خطی شبکه ها و خدمات OTT. رویکرد ما خواهد بود به رانندگی افزایشی رشد از طریق گسترش عرضه می کنند در حالی که دوباره تکمیل تلاش های ما با ما قوی صدور مجوز روابط در سرزمین های که در آن ما در حال حاضر نمی کار خدمات حق بیمه."

آمریکای لاتین است که اولویت اصلی پس از HBO حداکثر ما راه اندازی ، این طرح به صورت "یک نسخه ترجمه شده از HBO حداکثر با گسترش برنامه نویسی از جمله مقدار قابل توجهی از محتوای محلی" به زندگی در کشورهای آمریکای لاتین در سال 2021.

WarnerMedia می خواهد به آمار 50 میلیون مشترک در ایالات متحده تا سال 2025 و 75 میلیون به 90 میلیون "حق بیمه مشترکین" در سراسر ایالات متحده امریکا و اروپا تا پایان سال 2025 است.

مرتبط با: Netflix بکشد در مقابل دیزنی Plus

Netflix مقایسه کرده بود 182.856 میلیون مشترکان پرداخت می شود تا پایان مارس سال 2020 و دیزنی به علاوه آمار 50 میلیون مارک در ماه آوریل است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب