مشکلات چاپ ؟ آخرین ویندوز 10 به روز رسانی باید ثابت که

چاپ است که تقریبا یک تابع اولیه است که تمام رایانه باید قادر به انجام اما به نظر می رسد که مایکروسافت ممکن است

توسط POSHTIBANNEWS در 29 خرداد 1399
چاپ است که تقریبا یک تابع اولیه است که تمام رایانه باید قادر به انجام اما به نظر می رسد که مایکروسافت ممکن است شکسته چاپ قابلیت های ویندوز 10 برای رایانه ها در یک به روز رسانی های اخیر است که باعث شده تا کاربران همه نوع از مسائل هنگامی که در تلاش برای چاپ از کامپیوتر خود.
تبلیغات

اما خبر خوب این است که اگر شما در حال اجرا ویندوز 10 مایکروسافت پس از تصحیح این موضوع و در یک سری از تجمعی به روز رسانی به ویندوز 10 آن را باید پچ مشکلاتی که برخی از کاربران در حال تجربه.

با توجه به شرح تعمیر "آدرس مسئله ای است که ممکن است به جلوگیری از برخی از چاپگرها از چاپ. The print spooler ممکن است تولید یک خطا و یا به طور غیر منتظره هنگامی که در تلاش برای چاپ و خروجی را از بیاورد و پرینتر. شما همچنین ممکن است روبرو می شوند و مسائل را با برنامه های شما در حال تلاش برای چاپ از قبیل خطا دریافت و یا نرم افزار ممکن است نزدیک به طور غیر منتظره. این موضوع نیز ممکن است تحت تاثیر قرار مبتنی بر نرم افزار پرینتر مانند هنگام چاپ به پی دی اف."

وجود دارد بسیاری از چیزهایی هستند که می تواند باعث پرینتر به چاپ به عنوان ما مطمئن هستیم که بسیاری از ما تجربه کرده اند در گذشته, اما اگر شما در حال کشف این موضوع در حال حاضر به ویژه پس از به روز رسانی قبلی ویندوز 10 به روز رسانی پس از آن امیدوارم این پچ را حل و فصل آن است.

در زمینه کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره مایکروسافت, پرینتر, ویندوز و ویندوز 10. منبع: neowin.net



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن