Halo 3 است در نهایت آمدن به رئیس مجموعه کارشناسی ارشد بر روی کامپیوتر در هفته آینده

Halo 3 است که مجموعه ای به زمین بر روی کامپیوتر به عنوان بخشی از مجموعه کارشناسی ارشد در ژوئیه 14. قسط سوم در

توسط POSHTIBANNEWS در 18 تیر 1399

Halo 3 است که مجموعه ای به زمین بر روی کامپیوتر به عنوان بخشی از مجموعه کارشناسی ارشد در ژوئیه 14. قسط سوم در یکی از بازی های افسانه ای ترین فرانچایز خواهد بود علاوه بر خوش آمدید به هر PC gamer کتابخانه.

جدید تریلر سینمایی در هاله کانال یوتیوب طعنه طرفداران با ورود این بازی است که فقط تعداد انگشت شماری از روز دور فراهم می کند و اذیت کردن نگاه اجمالی در چگونه بازی شده است enhanced برای PC.

قابل توجه این بازی نیز شامل می شود در حال حاضر نسخه بتا از بازی های ایکس باکس عبور برای PC بنابراین هر مشترکین قادر خواهد بود به بازی Halo 3 به صورت رایگان به عنوان بخشی از اشتراک خود را.

مرتبط: بهترین بازی های FPS – بهترین اکشن شما می توانید بازی در سال 2020

هنگامی که ما بررسی کنسول اصلی انتشار Master Chief Collection – راه برگشت در سال 2014 – ما متوجه شدیم که در واقع Halo 3 در حال حاضر نگاه بسیار مورخ. که بازخورد 2014 نقد و بررسی نیست جواب خیلی خوبی برای یک سال 2020 انتشار مجدد. امیدوارم برخی از کارهای انجام شده در Halo 3 قبل از این گود به کامپیوتر پارسه.

زمانی که مجموعه آمار, Xbox One, بازبین ما تا به حال این را می گویند:

"بصری [Halo 3] در حال حاضر حداقل چشمگیر بازی در این مجموعه بیش از حد اخیر به لمس با وضوح بالا و کیفیت بافت ها و جلوه اما خیلی قدیمی به نظر نمی آید مورخ; یک یادآوری است که Bungie نمی استاد واقعا ایکس باکس 360 تا نهایی خود را Halo, Halo: Reach.

"Halo 3 است که گاهی اوقات بیش از حد بلند پروازانه برای خوب خود را دارد. این هوا به هوا و هوا به زمین مبارزه واقعا کار هر ماموریت که در آن شما باید به زمین هورنت در پشت تخماق یا کلوخ کوب و آن را پایین آورد این است که ورزش در تداوم به خصوص زمانی که دو scarabs درگیر و شما نمی بینید مناسب برای bung اواسط جنگ ایستگاه بازرسی در.

گفت: چهار بازی در نظر گرفته کلاسیک و هنوز هم سرگرم کننده امروز. ما علاقه مند به دیدن چگونه به خوبی دریافت این نسخه را در میان علاقهمندان به بازی PC. ما نمی گویند هیچ به Halo 3: ODST را بر روی کامپیوتر یا.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن